Ga snel naar

Mededelingen

Verjaardagen

20-05 Am. Koppenol
21-05 Am. Schaap
22-05 Am. Van Meeuwen
22-05 Am. Kadijk
23-05 Am. Van Berkel
24-05 F.W. van der Maas
24-05 Am. Van Bruggen
26-05 Am. McPherson
26-05 Ama. Verton
27-05 Am. Van der Burg

Forum » Extern

Read it! 2010 Onnavolgbaar

Pagina: 12
»  Ama. Van Dijk
12:21 16-6-2010
Een toffe IFES-conferentie in het najaar:

Over Read it!
Read it! (voorheen de KIK) is een toerustingsconferentie voor kringleiders, kringcoördinatoren en kringleden, kortom: voor iedereen die geïnteresseerd is in het lezen van de Bijbel in kringverband. Tijdens deze conferentie kun je in de verschillende tracks meer leren over het leiden van een kring, het coachen van kringleiders en over de Bijbel lezen met vrienden.

KIK wordt Read it!
Tot voor kort heette de Read it! conferentie nog de KIK. KIK stond voor Kringleiders Instructie Konferentie. Aangezien conferentie al lang niet meer met een ‘K’ wordt geschreven en deze conferentie niet langer uitsluitend voor kringleiders is bedoeld, heet de KIK vanaf 2010 Read it!"

Thema
Tijdens de plenaire momenten staat het thema “Onnavolgbaar?” centraal. Aan de hand van het boek Jeremia zullen vragen als ‘wie is God’, ‘is Hij onnavolgbaar’ en ‘wat betekent het om met deze God te leven’ worden behandeld.

Read it! vindt plaats in De Kroeze Danne (Ambt Delden) van 10 t/m 12 september 2010. Meer info is te vinden op de webstek van IFES.

Check ook het filmpje:
afspelen klik op de afbeelding om de video te starten

Am. Van Asperen
Am. Bikker
Am. Bos •
Am. Bos
Am. Van Bruchem
Am. Buizer
Am. Van Dam
Ama. Van Dijk
Am. Dill sr.
Ama. Feijen
Ama. De Feijter
Am. Van der Have
Ama. Hoornweg
Am. Van den Houten •
Am. Hüpscher
Ama. Kleingeld
Am. Lid
Am. Van Meeuwen
Ama. Moerdijk
Am. Oosterom •
Am. Van Pelt •
Am. Puppels
Am. Ravesloot
Am. Rebel sr.
Am. De Ronde
Ama. Slob
Ama. Somhorst-Dijkgraaf •
Am. Treurniet
Am. Tuin
Am. In 't Veld
Ama. Van der Velde
Ama. Verkruijssen •
Am. Villamil Oostra
Am. Waagmeester
Am. Van der Weijde
Am. Van der Welle
Am. Van Westering
Am. Van Wijngaarden
Am. Wisse

Read it! 2010

Wie? Kringleiders, kringcoaches, kringleden. U dus!
Wat? Een IFES-conferentie over bijbelkringen
Waar? Op de Kroeze Danne in Ambt Delden
Wanneer? Van 10 t/m 12 september 2010

Inschrijven kan HIER. De hele conferentie kost 35 40 euro, wellicht regelt de f.t. fiscus een subsidie.

»  Am. Van der Graaff
12:24 16-6-2010
Word een Rull L-it!
»  Am. Waagmeester
12:25 16-6-2010
En JiHad gaat weer koken!
»  Am. Wisse
13:05 16-6-2010
Wat is de doodlijn voor de aanmeldingen?
»  Ama. Van Dijk
13:14 16-6-2010
Na 12 juli gaat de prijs iets omhoog, tot 12 augustus kan je kosteloos annuleren, en aanmelden kan nog tot 8 september.
»  Am. Wisse
13:15 16-6-2010
Bedankt.
»  Am. Van der Graaff
13:33 16-6-2010
Goeie dag, wat een ontzettend konings filmpje is dat trouwens! Wie heeft dat gemaakt? En weet iemand wat de muziek is aan het einde van dat filmpje?
»  Am. Van Wijngaarden •
18:15 16-6-2010
Citaat van Am. Van der Graaff:
Goeie dag, wat een ontzettend konings filmpje is dat trouwens! Wie heeft dat gemaakt? En weet iemand wat de muziek is aan het einde van dat filmpje?

Het filmpje is door Yves Neveu gemaakt, in samenwerking met de Kikcie. Als ik het me goed herinner is hij lid van Ichthus Rotterdam.
Overigens is de techniek ook dit keer weer in de vertrouwde handen van het IFES-techniekteam a.k.a de TechniCie.
»  Am. Wisse
2:25 6-7-2010
Ik vroeg me af, wat gaan de meesten van u doen. Wordt het een tentsessie of gewoon lekker in de slaapzaal?
»  Am. Van der Welle
18:06 25-7-2010
Hier word ik zo slap van...
Is t nu al 5 E duurder...

Oh ja, ik ga in een tent.
Wie wil er mee?
Ik vond het lollig tijdens de TOKO, Ruud ;)

bewerkt door Am. Van der Welle 18:06 25-7-2010: spelfout
bewerkt door Am. Van der Welle 18:07 25-7-2010
»  Am. Wisse
18:28 25-7-2010
Ik wil wel nog een keer. Ik vond het fantastisch.
»  Ama. Feijen
18:59 7-8-2010
Heeft iemand al plannen om met de auto te gaan?
En zo ja, is er dan ruimte voor twee lieftallige dames (ama. Verkruijssen en naastgetekende)?
We nemen Koekjes en onze goede humeur mee!

bewerkt door Ama. Feijen 18:59 7-8-2010
»  Am. Van Pelt •
14:42 23-8-2010
Jo, gaan er nog meer mensen? 19 Civitassers is niet schokkend veel!
»  Am. Waagmeester
14:53 23-8-2010
Citaat van Am. Van Pelt •:
Jo, gaan er nog meer mensen? 19 Civitassers is niet schokkend veel!
Inderdaad. Zeker met 7 kokende Civitassers.
»  Am. Bos
13:06 31-8-2010
U heeft nog 1 week om u aan te melden...
Zelf ben ik nog aan het twijfelen of ik ga. Wie trekt mij met een goed verhaal over de streep?
»  Am. Van Meeuwen
15:20 31-8-2010
Dit ontving ik in mijn inbox..

Citaat van mailtje van Read It! commissie:

Wat houdt Read it! ook al weer in?
Read it! (voorheen bekend als de KIK, Kringleiders Instructie Konferentie) is een conferentie voor kringleiders, kringcoördinatoren en kringleden, kortom: voor iedereen die geïnteresseerd is in het lezen van de Bijbel in kringverband. Tijdens deze conferentie kunt u of uw leden in de verschillende tracks meer leren over het leiden van een kring, het coachen van kringleiders en over de Bijbel lezen met vrienden. Read it! is daarmee dé voorbereiding op het komende kringjaar.

Thema
Tijdens de plenaire momenten staat het thema “Onnavolgbaar?” centraal. Aan de hand van het Bijbelboek Jeremia zullen vragen als ‘wie is God?’, ‘is Hij onnavolgbaar?’ en ‘wat betekent het om met deze God te leven?’ worden behandeld. Sprekers zijn prof. dr. H.G.L. Peels, drs.Theo Visser en Solomon Dimitriadis

De Read it! conferentie vindt plaats in De Kroeze Danne (Ambt Delden) van 10 t/m 12 september 2010. Meer informatie vindt u op www.ifes.nl/read-it. Hier kunt u zich ook inschrijven voor de conferentie.
Aan u de vraag of u Read it! bij uw vereningsleden, en dan met name de kringleiders en kringcoördinatoren, nog één keer goed wil promoten. Read it! is al over twee weken, dus geef u snel op!
Voor vragen kunt u mailen naar read-it@ifes.nl.
Alvast bedankt en tot op Read it!

Meldt u dus aan!

bewerkt door Am. Van Meeuwen 15:21 31-8-2010
bewerkt door Am. Van Meeuwen 15:21 31-8-2010: opmaak bericht
»  Ama. Van Dijk
15:57 31-8-2010
Ah, ik zat ook nog ontzettend te twijfelen maar ik ga denk ik toch! Ik merk dat ik altijd ontzettend enthousiast over God en Zijn Woord terugkom, dus waarom zou ik niet gaan? Het is fijn om het jaar goed te beginnen wat mij betreft; even lekker opladen en weer stil worden gezet bij om Wie het echt gaat.

Dus echt, ook als u niet kringleider wordt, ga mee! Heb bemoedigende gesprekken, zing mee voor God, en geniet van de mogelijkheden die u hebt gekregen.
»  Am. Van der Wolf sr.
23:12 31-8-2010
Excuses dat dit bericht veel te laat komt, maar bij deze alsnog: als u moet betalen voor de read it! krijgt u van de Civitas 7,50 subsidie. Voor mensen die nog zaten te dubben of ze het geld wel hadden, we hopen als bestuur u hiermee over de lijn te trekken. (Geef wel even bij mij aan of u als techniekteam oid gaat dan gaat u namelijk al gratis.)
Oftewel: schrijf je allemaal in, het wordt tof, en het kost minder!
»  Am. Wisse
0:01 1-9-2010
Lekker bezig Am. Fiscus
»  Am. Dill sr.
0:21 1-9-2010
Ik ga mee, ik zoek nog een iemand met een plaatsje in de auto, en misschien iemand die nog een slaaptent heeft? anders moek er zelf een fixen ^^
»  Am. Villamil Oostra
12:00 1-9-2010
Citaat van Am. Van der Wolf sr.:
(Geef wel even bij mij aan of u als techniekteam oid gaat dan gaat u namelijk al gratis.)
Bij deze.
»  Am. Van Wijngaarden
14:00 3-9-2010
Ik ben nog op zoek om mee in een tent te gaan. Ik kan er ook één zelf meenemen, maar als het niet nodig is ga ik natuurlijk niet zeulen met zo'n ding!
»  Am. Van den Heuvel
10:31 6-9-2010
Om de laatste swevende kiezers nog een zetje te geven:

Ifes-conferenties vind ik sowieso vet: samenzijn met verschillende christenstudenten, als C.S.R. zijn we veelkleurig, maar met ichthus, CSFR, VGS, rsk is het helemaal een bonte bedoening. Het mooie daarvan is dat we met veel verschillende dingen bezig zijn, maar dat we ook veel hetzelfde zien. Om om met die lui tijd te nemen om God te zoeken.

Voor kringleiders is de read-it, een mooie opwarmer, met overvloedige toerusting.

Voor kringenieurs ook zeer aan te raden, het traject sluit erg goed aan bij wat we op C.S.R. doen met kringcoaching.

Geniet er van!
»  Am. Dill sr.
21:33 6-9-2010
Daarbij gaat Jan Lid ook mee naar de Read-it!
ik verbaas mij er over dat er niet Buitensporig veel Sjaarsch zich aangemeld hebben, hoe zit dat zeg?
»  Am. Ravesloot
22:40 6-9-2010
Citaat van Am. Dill sr.:
Daarbij gaat Jan Lid ook mee naar de Read-it!
ik verbaas mij er over dat er niet Buitensporig veel Sjaarsch zich aangemeld hebben, hoe zit dat zeg?

Wat heeft de NovCie toch gedaan dat er zo weinig sjaarsch meegaan?

Pagina: 12
Reageren U kunt hier niet meer reageren omdat dit onderwerp gesloten is.
Forum » Extern

Read it! 2010 Onnavolgbaar

Tekst opmaken

U kunt uw berichten opmaken met een simpel opmaaktaaltje wat ubb genoemd wordt. Het lijkt wat op html, maar dan met vierkante haken:

Elementen invoegen

In de beperking toont zich de meester!