Forum » Extern

Vanavond naar de bioscoop

»  Ama. Nijs •
15:58 14-7-2010
Citeer bericht
Na het verslaan van een boze draak, het redden van een schone prinses en het beschermen van het koninkrijk van zijn schoonfamilie, is Shrek een gewone familieman geworden. Verlangend naar de tijd waarin hij nog een "echte Oger" was en dorpelingen de stuipen op het lijf joeg, laat hij zich overhalen tot een deal met de gladde praatjesmaker Repelsteeltje. Shrek komt terecht in een akelige veranderde versie van Far Far Away, waar Ogers opgejaagd worden, Repelsteeltje koning is en waar hij en Fiona elkaar nooit ontmoet hebben. Het is nu aan Shrek om dit alles ongedaan te maken in de hoop zijn vrienden te redden, de wereld te herstellen en zijn enige echte Ware Liefde terug te vinden.

Wie heeft er zin om vanavond mee te gaan naar dit laatste deel van Shrek (in 3D)? Om 21.20u in de MustSee. Be there of ben vierkant! Am. Wisse gaat mee en waarschijnlijk am. Van der Wolf sr. ook.
»  Am. Dill sr.
18:05 14-7-2010
Citeer bericht
Vierrrrkant B'vo! ik kan er helaas niet bij zijn ivm voorbereiding voor morgen, maar voor de geinteresseerden, is het de OV (Openbaar Vervoer)- of de Nederlandse versie?
»  Am. Wisse
18:14 14-7-2010
Citeer bericht
Ik mag hopen de OV
»  Ama. Nijs •
18:36 14-7-2010
Citeer bericht
Natuurlijk OV!
»  Am. Vergouwe
20:07 14-7-2010
Citeer bericht
Ik doe mee!
»  Am. Wisse
2:36 15-7-2010
Citeer bericht
De film is echt de moeite waard. De grappen zijn wederom hilarisch, dus Dreamworks heeft haar werk goed gedaan. Voor de mensen die hem in 3D gaan bekijken, mocht u het feit ondertitels waardig achten voor het verloop van de film. Ik zelf had wat problemen om de ondertitels te volgen. Omdat je constant moet focussen tussen de ondertitels en de film worden je ogen moe, dit is de oorzaak van de 3D-functie. Gelukkig versta ik de Engels gesproken versie.
»  Ama. Jüdell
10:20 15-7-2010
Citeer bericht
Ik ben toch meer in voor SATC2 :D
»  Ama. Van Doorn
11:19 15-7-2010
Citeer bericht
Is het de moeite waard om de 3D versie te bekijken i.p.v. de normale?
»  Am. Vergouwe
12:58 15-7-2010
Citeer bericht
Geen idee, waarschijnlijk weet je dat pas als je ze allebei gezien hebt, 3D is wel vet hoor. Maar in de normale zijn de grapjes net zo leuk.
Reageren
Uw bericht wordt pas geplaatst nadat het bekeken en goedgekeurd is door de PubCie. Het vermelden van uw naam en email-adres is verplicht. Zoekmachines nemen berichten van dit openbare forumdeel op in hun zoekresultaten.

UBB ↑↓
Forum » Extern

Vanavond naar de bioscoop

Tekst opmaken

U kunt uw berichten opmaken met een simpel opmaaktaaltje wat ubb genoemd wordt. Het lijkt wat op html, maar dan met vierkante haken:

Elementen invoegen

In de beperking toont zich de meester!