Forum » Extern

SAIL 2010 Amsterdam

»  Am. Zoutewelle
21:28 8-8-2010
Citeer bericht
Geachte leden,

De vakantie begint z'n eind al te naderen,
maar wees gerust SAIL 2010 moet nog komen!
Het is een groot spektakel in Amsterdam en heeft met bootjes te maken,
zie http://www.sail2010.nl/ voor een impressie als je het nog niet kent.
Het is van 19 t/m 23 augustus. (gaan zelf vanaf de 20 ste)

Maarten en ik gaan er een paar dagen liggen met een bootje, er zullen wel wat mensen gaan meevaren. Maar als u even belt van te voren, of als u er bent en even wilt buurten. Dan kunnen we even kijken of u mee kunt, want hoe meer zielen hoe meer vrOgd.

Tot dan
»  Am. Schuit
22:11 8-8-2010
Citeer bericht
Juischt, Sail 2010!
»  Am. Zoutewelle
20:41 9-8-2010
Citeer bericht
afspelen klik op de afbeelding om de video te starten
»  Am. Hüpscher
13:17 10-8-2010
Citeer bericht
Ik ben ook van plan om te gaan. Waarschijnlijk een dagje.
»  Am. Mudde
18:34 10-8-2010
Citeer bericht
Ik ga waarschijnlijk wel een dagje mee proberen te pakken op jullie geweldige jacht!
»  Am. Zoutewelle
21:29 18-8-2010
Citeer bericht
Mensen mensen, voor iedereen die NIET naar Flevo gaat is er een andere (gratis) aanbieding. SAIL. U bent nog steeds van harte uitgenodigd
»  Am. Hüpscher
11:24 19-8-2010
Citeer bericht
Hoogstwaarschijnlijk ben ik zaterdag van de partij.
»  Am. Graaff •
19:27 19-8-2010
Citeer bericht
Als u toch naar alle bootjes gaat kijken in Amsterdam, ga dan ook even langs het Schip. Ik zal u er hoogstpersoonlijk een uur lang rondleiden. Niet op het water, maar aan golfjes en (kunst)stromingen geen gebrek.

bewerkt door Am. Graaff • 19:28 19-8-2010: url
»  Am. Maliepaard
11:24 21-8-2010
Citeer bericht
Gisteravond geweest en het was echt vet, hoe kan het ook anders met zoveel boten:) Het is echt aan te raden om nog even langs te gaan, bel Schuit op en je kan de hele avond rondvaren daar!
»  Ama. Murris
12:31 21-8-2010
Citeer bericht
Of gewoon mijn eigen vrienden bellen die daar met een eigen zeilboot zitten ^^
»  Am. Van Kersbergen
13:02 21-8-2010
Citeer bericht
Ik ben er gisterenavond ook geweest. Beetje in een bootje met pils rondvaren en genieten van het uizicht. Ook gaan al die amsterdammers met je praten.
Als je je nog verveeld zou ik er zeker heen gaan. Het is immers maar één maal per 5 jaar,,

bewerkt door Am. Van Kersbergen 14:32 21-8-2010
Reageren
Uw bericht wordt pas geplaatst nadat het bekeken en goedgekeurd is door de PubCie. Het vermelden van uw naam en email-adres is verplicht. Zoekmachines nemen berichten van dit openbare forumdeel op in hun zoekresultaten.

UBB ↑↓
Forum » Extern

SAIL 2010 Amsterdam

Tekst opmaken

U kunt uw berichten opmaken met een simpel opmaaktaaltje wat ubb genoemd wordt. Het lijkt wat op html, maar dan met vierkante haken:

Elementen invoegen

In de beperking toont zich de meester!