Ga snel naar

Mededelingen

Verjaardagen

20-05 Am. Koppenol
21-05 Am. Schaap
22-05 Am. Van Meeuwen
22-05 Am. Kadijk
23-05 Am. Van Berkel
24-05 F.W. van der Maas
24-05 Am. Van Bruggen
26-05 Am. McPherson
26-05 Ama. Verton
27-05 Am. Van der Burg

Forum » Extern

25 September 2010: Seminar over de toekomst van ontwikkelingssamenwerking

»  Niet ingelogd
22:07 31-8-2010
Citeer bericht
Beste CSRers,

De werkgroep ontwikkelingssamenwerking van PerspectieF (ChristenUnie jongeren) organiseert op 25 september 2010 een seminar over de toekomst van ontwikkelingssamenwerking, getiteld: "Ontwikkelingssamenwerking op een presenteerblaadje?".

Het beloofd een ontzettend boeiende dag te worden met interessante sprekers die vanuit hun eigen ervaring en expertise hun visie op ontwikkelingssamenwerking zullen geven (o.a. Rein Willems, oud-topman Shell en huidig senator en Henk Jochemsen, hoogleraar en directeur van Prisma, de overkoepelende vereniging van christelijke ontwikkelingsorganisaties). Daarnaast zijn er verschillende discussierondes waarin uiteenlopende onderwerpen worden besproken onder leiding van onder andere Joël Voordewind (lid Tweede Kamer) en IJmert Muilwijk (voorzitter CNVjongeren).

Het initiatief voor de organisatie van het seminar komt van PerspectieF, maar het doel van de dag om met zo veel mogelijk jongeren vanuit verschillende achtergronden na te denken over de toekomst van ontwikkelingssamenwerking. Daarom bij deze een hartelijke uitnodiging voor iedereen die geïnteresseerd is in ontwikkelingssamenwerking, zich hier meer in wil verdiepen of zijn/haar eigen mening eens wil scherpen. Wees welkom!

Aanmelden kan via www.perspectief.nu.

http://sphotos.ak.fbcdn.net/hphotos-ak-snc4/hs397.snc4/45992_457444896004_544456004_6883289_2917122_n.jpg

»  Am. Van Westering
0:42 1-9-2010
Citeer bericht
Ha, met Rein WIllems, oud C.S.R.-er! (en erelid geloof ik zelfs.)
»  Am. Plooy •
3:21 1-9-2010
Citeer bericht
Hm, ga je ereleden kennen...

Verder nog steeds van harte aanbevolen

bewerkt door Am. Plooy • 3:21 1-9-2010: positieve noot
»  Am. Van Westering
10:30 8-9-2010
Citeer bericht
Zijn er nog meer mensen die overwegen hierheen te gaan?
»  Niet ingelogd
13:32 19-9-2010
Citeer bericht
Beste C.S.R.ers,

Ter herinnering: u kunt zich nog steeds (gratis) aanmelden voor het PerspectieF seminar over de toekomst van ontwikkelingssamenwerking komende zaterdag (zie www.perspectief.nu)!

Mocht u nog een enkele 'maar' in uw hoofd hebben:
- Voelt u zich geen PerspectieFer: te meer welkom! Hoe meer diversiteit, hoe interessanter de dag!
- Bent u bang het zonder Delfterikken niet aan te kunnen: Er komen in ieder geval een aantal Delftse heren!
- Trekt bovenstaande u nog niet over de streep: Er komt zeker ook een Leidse delegatie! :)

Kortom: ik hoop u allen komende zaterdag in Utrecht te ontmoeten!

U groetend namens PerspectieF,
Karin Visser
»  Am. Wisse
14:15 19-9-2010
Citeer bericht
Citaat van Niet ingelogd:

- Trekt bovenstaande u nog niet over de streep: Er komt zeker ook een Leidse delegatie! :)

Er wordt ook aan alles gedacht.
Nu nog gratis pils en ik ben erbij.

bewerkt door Am. Wisse 14:15 19-9-2010
bewerkt door Am. Wisse 14:16 19-9-2010
»  Am. Bosch sr.
7:28 20-9-2010
Citeer bericht
Dit lijkt me erg interessant! Jammer dat ik er niet bij kan zijn. Goed om over deze thematiek na te denken. Zeker als christen-student! Lijkt me een must voor iedere C.S.R.'er om hier een degelijke mening over te vormen!
Benieuwd naar de verhalen.
»  Ama. Van der Velde
16:47 20-9-2010
Citeer bericht
Ik ben van plan te gaan!
Er komen in ieder geval een aantal Delftse heren!

Wie gaan er nog meer?
»  Am. Slobbe
17:59 20-9-2010
Citeer bericht
Ik ben dr ook bij. (D.V. uiteraard)
»  Am. Carrière •
9:51 21-9-2010
Citeer bericht

U groetend namens PerspectieF,
Karin Visser

Zusje van Wilfred?
»  Niet ingelogd
18:38 21-9-2010
Citeer bericht
@ Jos: yes, indeed
»  Am. Van Westering
13:41 23-9-2010
Citeer bericht
Ben er helaas definitief niet bij. Een goede sessie gewenst aanstaande zaterdag!
Reageren
Uw bericht wordt pas geplaatst nadat het bekeken en goedgekeurd is door de PubCie. Het vermelden van uw naam en email-adres is verplicht. Zoekmachines nemen berichten van dit openbare forumdeel op in hun zoekresultaten.

UBB ↑↓
Forum » Extern

25 September 2010: Seminar over de toekomst van ontwikkelingssamenwerking

Tekst opmaken

U kunt uw berichten opmaken met een simpel opmaaktaaltje wat ubb genoemd wordt. Het lijkt wat op html, maar dan met vierkante haken:

Elementen invoegen

In de beperking toont zich de meester!