Ga snel naar

Mededelingen

Verjaardagen

20-05 Am. Koppenol
21-05 Am. Schaap
22-05 Am. Van Meeuwen
22-05 Am. Kadijk
23-05 Am. Van Berkel
24-05 F.W. van der Maas
24-05 Am. Van Bruggen
26-05 Am. McPherson
26-05 Ama. Verton
27-05 Am. Van der Burg

Forum » Kamers zoeken en aanbieden

[aangeboden] een huis met drie kamers

»  Ama. Stenfert
13:58 13-1-2012
Citeer bericht
Lees onderstaand bericht. Zijn er C.S.R.'ers geïnteresseerd in dit huis?

"Ik zal me eerst even voorstellen. Ik ben Jan van Oosten en werk sinds 3 maanden bij woningcorporatie woonbron in Delft.

Daarvoor werkte bij Youth for Christ Nederland (The Mall) en heb ism Woonbron twee woningen in de Poptahof gevuld heb met maatschappelijke bewoners. Deze doen bv werk in The Mall en in de wijk. Eén is woonbuddy en zet zich in voor mensen die voor het eerst een huis huren maar niet zo sterk in hun schoenen staan.

Vanaf februari heb ik een woning ad Chopinlaan in de Buitenhof ter beschikking om hierin ook 3 maatschappelijke studenten te huisvesten. (3 slaapkamers, woonkamer, grote keuken en een badkamer en een kelderbox) De woning kost (ruw geschat) incl. stroom/verwarming 750 euro. Volgens ons aantrekkelijk omdat de woonlasten p/p laag liggen in verhouding tot andere kamers in de stad.

Mijn vraag. Is het mogelijk om in samenwerking met CSR dit huis te vullen met studenten die naast hun studie zich maatschappelijk inzetten in de wijk?

Met vriendelijke groet,

Jan van Oosten"
»  Am. Visser sr.
22:31 13-1-2012
Citeer bericht
Dan ben ik wel benieuwd wat er precies met "het zich maatschappelijk inzetten in de wijk," wordt bedoeld.
»  Ama. Steenbergen - Uitbeijerse
22:38 13-1-2012
Citeer bericht
Citaat van Jan:

Daarvoor werkte bij Youth for Christ Nederland (The Mall) en heb ism Woonbron twee woningen in de Poptahof gevuld heb met maatschappelijke bewoners. Deze doen bv werk in The Mall en in de wijk. Eén is woonbuddy en zet zich in voor mensen die voor het eerst een huis huren maar niet zo sterk in hun schoenen staan.

goed lezen!
ach ja, beroepsdeformatie moet je soms gewoon aan toegeven
»  Am. Van Bruggen
12:26 14-1-2012
Citeer bericht
Ik heb zeker interesse in dit huis.

Samen met een paar lichtinggenoten al een poosje op zoek naar een woning.
Is er meer informatie over de woning of zouden we een keertje kunnen bezichtigen?

Het maatschappelijke werk lijkt mij leuk, maar daar ga ik nog even over moeten overleggen met de anderen.

Michiel
»  Ama. De Vries sr.
13:17 14-1-2012
Citeer bericht
Volgens mij woont Petra Bosselaar ook in een dergelijk huis. Je kunt met haar praten hoe het maatschappelijk werk is.
»  Am. Van Bruggen
23:19 14-1-2012
Citeer bericht
Hanneke, zou je me misschien het mailadres van Jan van Oosten kunnen geven?
Dankje :).

Trwns ook dankje Maria, ik zal t aan Petra vragen.

bewerkt door Am. Van Bruggen 23:22 14-1-2012: Beter dan dubbelpost :)
Reageren
Uw bericht wordt pas geplaatst nadat het bekeken en goedgekeurd is door de PubCie. Het vermelden van uw naam en email-adres is verplicht. Zoekmachines nemen berichten van dit openbare forumdeel op in hun zoekresultaten.

UBB ↑↓
Forum » Kamers zoeken en aanbieden

[aangeboden] een huis met drie kamers

Tekst opmaken

U kunt uw berichten opmaken met een simpel opmaaktaaltje wat ubb genoemd wordt. Het lijkt wat op html, maar dan met vierkante haken:

Elementen invoegen

In de beperking toont zich de meester!