ouder dan
jaar

Kamertje gezocht

Niet ingelogd
maandag 3 mei 2010 om 12:46

Hey,
Ik ben Esther Bosch en aankomend schooljaar ga ik Bouwkunde studeren.
Omdat ik iets te ver weg woon om elke dag te reizen, ben ik opzoek naar een kamer.
Gezien mijn christelijke achtergrond lijkt het me ook leuk om volgend jaar bij jullie studentenvereninging te gaan.
Verder ben ik netjes en hou ik van gezelligheid.
ik hoop dat iemand me kan helpen een kamertje te vinden.
Groetjes Esther
Am. Van der Graaff •
maandag 3 mei 2010 om 13:39

Hé Esther, neem eens contact op met "De Ambassade", gerdienduijst apenstaarte gmail punt com.
Am. Dill jr.
maandag 3 mei 2010 om 14:07

Juischt! Meer vrouwen in delft!
Am. Boersma •
maandag 3 mei 2010 om 14:38

Citaat van Am. Dill jr.:
Juischt! Meer vrouwen in delft!

Ja, draden volspuien met zinloze opmerkingen! Dat dus niet lijkt me. In de hoop dat ik wél een duit in het zakje kan doen.

Schrijf je in bij Duwo om te beginnen. Kijk ook eens bij de instemmingen die daar staan. Overigens top dat je nu al aan het zoeken bent. Dat is een goed begin. En nog beter dat C.S.R. je voorkeur heeft.

Hobby's, leeftijd en waar je nu woont zijn wellicht nog interessante aspecten die een eventuele toekomstige huisgenoot (m/v) nog zou willen weten.

bewerkt door Am. Boersma • maandag 3 mei 2010 om 14:39

Kamertje gezocht

Niet ingelogd
Ketzer hebben?
Maak er zelf een aan
Openbaar forum
Voor iedereen leesbaar, doorzoekbaar door zoekmachines.
Zet [prive] en [/prive] om uw persoonlijke contactgegevens in het bericht.
Hier kunt u een bericht toevoegen aan het forum. Het zal echter niet direct zichtbaar worden, maar éérst door de PubCie worden goedgekeurd. Zoekmachines nemen berichten van dit openbare forumdeel op in hun zoekresultaten.
Het vermelden van uw naam en email-adres is verplicht.

Tekst opmaken

U kunt uw berichten opmaken met een simpel opmaaktaaltje wat bbcode genoemd wordt. Het lijkt wat op html, maar dan met vierkante haken:

Elementen invoegen

In de beperking toont zich de meester!meer info...