Extern(e) bestuur/commissie


Am. Ras sr.

Citaat van 1544:
https://forms.gle/wo1MLjfnF6w4agSZ7

Ha leden,

YES!Delft Students is weer op zoek naar commissieleden! In Europa's grootste tech-incubator, (2e van de wereld) zoeken we studenten die een sprong in het diepe willen maken in de wereld van entrepreneurship. Heb jij altijd al in je achterhoofd gehouden dat je misschien later wel iets voor jezelf wil beginnen? Of wil jij je laten inspireren door het hart van high-tech Delft? In de 5 part time commissies kom je in aanraking met de jonge startups, maar ook de grote corporate's . Naast de mogelijkheid voor het opbouwen van een geweldig event zoals een hackathon of startupweekend, bieden wij ook zelfontwikkeling in de vorm van workshops en een actief netwerk. Altijd al willen leren presenteren, of aquisitie lopen? Dit en nog veel meer hebben wij voor jou te bieden.
Lijkt jou dit een spannende uitdaging?
Vul dan nu het formulier in! (Bovenaan het bericht)

meer informatie:


Ik kan een externe commissie zeker aanraden. Zelf heb ik ook een commissie gedaan bij YES!Delft Students! Laat je zeker niet tegenhouden in deze tijd, want juist nu kan je veel halen uit een commissie; gezelligheid en leerzame dingen. Ga ervoor!

bewerkt door

Am. Suurmond •

Bericht van de LKvV:

De LKvV onderzoekscommissie is op zoek naar jou!

Ben jij geïnteresseerd in het reilen en zeilen van studentenverenigingen? Zoek je naar een gezellige én inhoudelijke aanvulling voor je studie? Wil jij je CV bijspijkeren met een landelijk onderzoek? Dan is de Onderzoekscommissie van de Landelijke Kamer van Verenigingen iets voor jou!

Elk jaar doet de Onderzoekscommissie van de LKvV een landelijk onderzoek naar een onderwerp dat relevant is voor studentenverenigingen, zoals studentenwelzijn, introductieweken en de aansluiting van de verenigingsstudent op de arbeidsmarkt.
Leden van deze commissie komen uit verschillende steden en zetten zich samen in voor dit onderzoek, waarbij je in aanraking komt met verschillende verenigingen en andere instanties.

De LKvV is op zoek naar vijf enthousiaste studenten van een studentenvereniging die in deze commissie willen plaatsnemen. Het onderzoek vindt plaats van november tot juni, en neemt ongeveer zes uur per week in beslag.

Lijkt jou dit interessant, mail dan vóór 10 oktober 2019 uur je CV en een korte motivatie naar praeses@lkvv.nl.

Voor vragen mag je ook altijd bellen naar +31(0)302304298 of appen naar +31(0)619949187.

Met vriendelijke groet,

Denise van de Sant
f.t. Praeses der Landelijke Kamer van Verenigingen

Am. Nederveen •

Live it! commissie 2021 gezocht

In het hemelvaartweekend in mei 2021 organiseert IFES weer een Live it! Voor de commissie die hiermee aan de slag gaat worden nog commissieleden gezocht. Een prachtige kans om met studenten van andere IFES-verenigingen samen te werken en een geweldig evenement neer te zetten.

Binnen de commissie zijn verschillende taken te vervullen. Waar jij goed in bent komt dus zeker van pas! Op dit moment wordt er nog gezocht naar de volgende functies:

- Inhoudelijk: bedenken en uitvoeren van het thema met sprekers, reflectie en seminars
- Huishoudelijk: Corvee en keuken aansturen
- Floormanager: Logistiek met vervoer, ruimtes en indelingen
- PR: Promotie via sociale media en verenigingen
- Financiën en inschrijvingen: Penningmeester zijn en de aanmeldingen bijhouden

Als commissielid ben je ongeveer een halve dag per week kwijt aan het uitvoeren van je taken en af en toe een update met een team.

Lijkt dit je mooi of ben je (ook al is het maar een klein beetje) benieuwd naar wat het precies inhoudt en of het iets voor jou kan zijn, laat het me weten of vraag eens aan (promotie), (inhoudelijk) of aan mij (financiën / inschrijvingen) wat specifieke taken inhouden.

bewerkt door

Am. Blijleven

Citaat van 1730:
Bericht van het OWB:

Voor de volgende editie van de OWee - OWee 2021 - zijn wij van de OWee opzoek naar een nieuw bestuur dat het stokje overneemt! Lijkt jou het leuk om dit grote professionele evenement te organiseren om de aankomende studenten een goede start te geven? Solliciteer dan voor het 48ste OWee Bestuur! Interesse? Kom langs op donderdag 10 september om 17:00 uur op de interesseborrel op het Science Centre en stel al je vragen! (Mijnbouwstraat 120, Delft)
Hopelijk tot dan!

Kreeg hiervoor nogmaals de volgende herinnering:

Voor de OWee van 2021 zijn wij opzoek naar een nieuw bestuur, dus lijkt jou het leuk om een half jaar fulltime met 7 bestuursgenoten in te zetten om de OWee in 2021 te organiseren? Samen op beleidsweek te gaan, contact te hebben met allerlei instanties van de gemeente tot leveranciers en verenigingen en een ontzettend leuk half jaar te hebben? Benieuwd? Nog vragen? Stuur ons een mailtje, bel ons of kijk op onze social media kanalen of op onze website voor meer informatie en solliciteer t/m 28 september op www.owee.nl!

mail: info@owee.nl
nummer: 0152786709

bewerkt door : [s] ze hadden ook nog hun best gedaan op een poster [/s]

Am. Uijl •

Mooie Leden!

Zoals sommige van jullie weten doe ik dit jaar een tussenjaar bij Forze. Wij bouwen de snelste waterstofraceauto ter wereld, en ik vind het heel vet om hier onderdeel van te zijn! Wij zijn nu op zoek naar het volgende team dat het stokje komende zomer van ons mag gaan overnemen. Ik zou jullie echt willen aanraden om dit te overwegen. Naast dat het prachtig is om te doen, leer je ook enorm veel in een jaar Forze. Een kans om zonder enige ervaring aan zo’n groot en uitdagend project mee te werken is vrij zeldzaam, en het is ook mooi om buiten je C.S.R. en studie-bubbel te kijken en samen te werken met studenten van allerlei verschillende disciplines. Heb je interesse, kom dan vooral langs op onze interest drinks en kijk of je het wat vindt! En contact me ook gerust als je vragen hebt!

Amicaliter,

Am. Uijl

PS: hier nog wat promo en uitleg over Forze:
Forze is op zoek naar nieuwe teamleden!

Forze Hydrogen Racing is een team van 60 studenten dat een jaar lang werkt aan het ontwikkelen van de snelste raceauto op waterstof ter wereld. Met een piekvermogen van 800 pk, 4WD, en onze in-house ontworpen waterstofmotor doet onze auto niet onder voor de GT-modellen van de traditionele autobouwers. Ons hoogste doel met het racen van deze auto is het promoten van waterstof als duurzaam alternatief voor fossiele brandstoffen.

Ons team bestaat uit 25 fulltime en 35 parttime studenten met verschillende achtergronden. We bestaan uit een groot tech-team en een business-team. Deze combinatie van enthousiaste en leergierige studenten heeft ervoor gezorgd dat we de afgelopen 14 jaar de grenzen van waterstoftechnologie in mobiliteit hebben verlegd. Acht auto’s later werken we nu aan de Forze IX, een volwaardige raceauto waarmee we volgend jaar zullen gaan racen tegen lamborghini's en ferrari's. Zo willen wij mensen laten zien dat waterstoftechniek snel, veilig en realistisch is.

Een jaar bij Forze bestaat uit jezelf uitdagen in een divers team, je eigen doelen stellen en behalen en het breken van records, om bij te dragen aan een duurzame toekomst. Geïnteresseerd? Kom naar onze interest drinks op 16 en 18 februari, houd onze facebook in de gaten en neem een kijkje op onze website (https://forze-delft.nl/join/). Tot dan!


Am. Ras •

YES!Delft Students zoekt nieuw bestuur

Waerde leden,

Voor aankomend studiejaar 2021-2022 is YES!Delft Students opzoek naar haar 13e full-time bestuur. YES!Delft Students is DE studentenorganisatie die zich inzet om ondernemerschap onder de aandacht te brengen bij studenten. Waarom? Omdat de kracht om innovaties naar de markt te brengen bij de startups ligt EN omdat sommige studenten hier voor gemaakt zijn, maar dat niet weten van zichzelf.
Twee jaar geleden was ik deel van het 10e bestuur van YES!Delft Students en heb ik een geweldig tijd gehad. Nog steeds geniet ik van het perspectief, de contacten en de skills die ik heb opgedaan, maar ook van de stuko activiteiten, mooie reizen (o.a. naar Sillicon Valley) en vriendschappen. YES!Delft Students is de perfecte combinatie tussen een professioneel en studentikoos tussenjaar. En net als een echte ondernemer, hoef je het allemaal nog niet te weten en te kunnen, je moet vooral willen leren en werken, dat maakt het leuk!

Wil jij meer uit je studententijd halen en opzoek naar je eerste stap in de gigantische wereld van entrepreneurship? Aan het hoofd staan van 70+ events, met meer dan 6000 bezoekers? Meer dan 50 commissieleden begeleiden in hun traject naar ondernemerschap? Jonge student startups assisteren in de groei tijdens het Student Startup Programma (met alumni's Swapfiets, Breeze, Turff).
Durf jij de uitdaging aan?

Stuur een appje of bel mij:

Info over interesseborrels:
Leer meer tijdens de Infosessie 16 februari 17:00:
Of tijdens de bestuursinteresselunch 17 februari 12:30-13:30:

PS: bellen / mailen kan ook naar Quinten! quinten@yesdelftstudents.nl / 0611854656

Am. Uijl •

De interest drinks van Forze zijn dus komende dinsdag en donderdag. Dit is echt een prachtige manier om jezelf buiten je studie te ontwikkelen, dus kom vooral langs en kijk of het wat voor je is!

Ama. Oremans •

Ik sluit me helemaal aan bij dat een dreamteam (of ander groot studentenproject) echt een ongelooflijk gave ervaring is! Vorig jaar was ik onderdeel van het Solar Boat Team, en ben daar nu nog actief bij betrokken als alumni. Ik heb enorm veel geleerd van het realiseren van een groot technische project in de praktijk, samenwerken in een divers team, het contact met bedrijven en project management. Zeker een aanrader om eens langs te gaan bij de verschillende teams en te ontdekken of dit wat voor jou is.

Hieronder nog de promo van Hydro Motion, het huidige project van het Solar Boat Team. Je mag me ook altijd contacten voor meer vragen of de algemene ervaring hoe het is om een dreamteam te doen!




Word onderdeel van het nieuwe team!
Sluit je aan bij het team van 2021-2022 en inspireer de maritieme sector door de nieuwste boot op waterstof te ontwerpen, te bouwen en ermee te racen!
We zijn op zoek naar getalenteerde studenten die deze uitdaging willen aangaan. Je brengt een volledig jaar door in de Dreamhall en werkt nauw samen met een top presterend team van studenten vanuit alle verschillende studierichtingen.

Ben je geïnteresseerd en wil je meer informatie? Kom naar onze online Meet & Info momenten om ons nog beter te leren kennen. Link naar het facebook evenement: https://fb.me/e/21lZiqqDQ
Kijk op onze website voor meer informatie. We ontvangen je sollicitatie graag voor de deadline op 14 maart 23:59u.

Am. Gorsse


Am. Nederveen •

IFES zoekt commissieleden voor de Read it!’cie die de Read it! van 10-12 september organiseert:

Citaat

De Read it! wordt van 10-12 september gehouden op onze nieuwe evenementenlocatie; de Kroeze Danne! We hopen dan weer fysiek in grote groepen bij elkaar te komen. Wat een voorrecht is het om dat te mogen organiseren!

Tijdens de conferentie hebben we verdieping en inhoud over de toepassing van de Bijbel op ons dagelijks leven (thema, sprekers en overige inhoud wordt nog mede door de commissie bepaald), geven we een exclusieve kringleiderstraining en is er natuurlijk ook muziek van onze nieuwe IFES band, workshops, borrels en andere activiteiten.

Ben of ken jij iemand die dit heel graag voor honderden studenten een mooie, verdiepende conferentie organiseren? Hiervoor zoeken we mensen voor de website, de sponsoring en de logistiek. Als commissie ben je van juni t/m september bezig om deze conferentie uit te denken, vorm te geven en praktisch te organiseren. Dit kost je ongeveer een dag in de week in je zomervakantie, een halve dag per week voor/na de zomervakantie en natuurlijk dat weekend zelf.

Geïnteresseerd? Stuur meteen een mail met je CV en motivatie naar onze eventmanager via simone.beer@ifes.nl. Als je nog vragen hebt, kun je die natuurlijk ook altijd stellen.

Deze commissie is erg aan te raden! Je werkt samen met studenten uit andere steden en zet een mokersmooie conferentie neer. Benieuwd naar ervaringen? Vraag het aan een van de vele C.S.R.’ers die een IFES commissie hebben gedaan (o.a. , , , , , , of mijzelf).


Ama. De Jong

Live it commissie gezocht!

De Live it! is een gezellige en inspirerende conferentie tijdens het Hemelvaartsweekend voor alle verenigingen van IFES. Het is een weekend waar traditiegetrouw onze Civitas in grote getale aanwezig is. Ook zijn vele C.S.R.’er u al voorgegaan in een van de eerdere IFES-commissies.

Een conferentie organiseert zichzelf niet, daar zijn commissieleden voor nodig, en bij deze dan ook de oproep om eens te kijken of één van de functies u ligt. Mijn inschatting is dat u er zo’n 2 uur per week aan kwijt bent, maar dit verschilt uiteraard per functie, want iedere functie heeft z’n eigen piekmomenten. In de Live it commissie worden nog mensen gezocht voor de volgende vier functies.

  • inhoud (thema’s voor de talks en de sprekers zoeken)

  • sponsoring (sponsors bellen om producten of geld te sponsoren)

  • PR (leipe posters en memes maken)

  • financiën/inschrijvingen (bijhouden wat de uitgaven en inschrijvingen zijn)


Ben je geïnteresseerd in één van de functies, of wil je meer weten? Stuur dan een berichtje naar simone.beer@ifes.nl, of app


Ama. Van Riggelen

Beste Civitas,

Wil je sociale impact hebben en samen met een organisatie of bedrijf werken aan een project? Gelijkgestemde en gemotiveerde mensen ontmoeten en buiten de bubbel stappen? Ontdek dan nu de projecten van dit jaar: https://afdimpact.org/branches/afd-utrecht/

Vragen kunnen naar mij (), naar het emailadres in het plaatje of naar de DM’s van onze insta!


bewerkt door
bewerkt door : plek voor vragen

Ama. Kuiper sr.

Beste Civitas,

Ben jij ambitieus en wil jij meedenken op het hoogste niveau van de TU Delft? Wil jij een jaar lang je inzetten en spreken voor alle studenten die op de TU Delft zitten?

Dat kan! Volgende week op 9, 12 en 16 november zijn er intereselunches om alles te weten te komen over een full-time jaar in de fractie van ORAS.

ORAS zet zich in voor de actieve en gemotiveerde student door te focussen op onderwijs van top kwaliteit, ondersteund door de juiste faciliteiten met genoeg ruimte voor persoonlijke ontwikkeling.

Wil je graag langskomen? App Am. Blijleven of Am. Kuiper sr. even om te laten weten dat je langs komt!


Liefs,
Fractie ORAS fractie 49


Ama. De Jong

Deze had ik in mijn meeldoos, dus bij deze:

IFES Live-it

Citaat van IFES-persoon:

Het klinkt nog vrij ver weg, en ondertussen is het ook al een aantal jaren niet op de normale manier doorgegaan, maar als commissie zijn wij bezig met de voorbereiding voor de Live It, die plaats zal vinden op 25 t/m 28 mei. Nu is de commissie nog niet compleet, dus hebben we jou nodig!  Lijkt het je leuk om een evenement te organiseren, mensen in beweging te krijgen en bezig te zijn voor Gods koninkrijk? Wees welkom! 

Om de commissie compleet te maken zijn wij nog op zoek naar

  • een voorzitter,

  • een floormanager,

  • iemand voor de PR,

  • iemand voor huishoudelijk

  • en als laatst iemand voor de fondsenwerving.

Nu is het niet heel belangrijk dat je meteen na gaat denken welke functie je zou willen, maar meer of het je leuk lijkt om bij deze commissie te gaan.

Doe je mee? Laat het ons weten via de mail! Mocht je een vraag hebben, of twijfelen, stuur vooral een mailtje terug.
Met vriendelijke groet, 

Marit de Vos
Sponsoring Live it! <Sponsoring.liveit@ifes.nl>
Namens het bestuur van de LiveItCie


Am. Bak

ORAS ZOEKT NIEUW BESTUUR❗

Ben jij geïnteresseerd in een parttime bestuursjaar? En wil jij ook de mening van de studenten vertegenwoordigen en de vereniging leiden? Dan zijn we op zoek naar jou! Het parttime bestuur is anders dan de fulltime fractie. ORAS heeft ook een vereniging en daar ben jij als bestuurslid verantwoordelijk voor💚💛

Wil je meer weten over het bestuur van ORAS? Stuur dan een mailtje naar bestuur@oras.nl of stuur mij een appje (+31 6 23128435)!


Am. Kool sr.

Meauie leden!

Zoals velen van jullie weten doe ik dit jaar een fulltime bestuursjaar in de wereld van startups en ondernemerschap bij YES!Delft Students! En wij zijn op zoek naar een nieuw bestuur, hoe mooi zou het zijn als u mij, en oud-lid Lionel Kaptein opvolgt als C.S.R.’er bij deze prachtige organisatie!

Wil jij meer uit je studiejaar halen en meer te weten komen over ondernemerschap? Leren hoe het is om een grote organisatie fulltime te runnen? Een jaar richten op persoonlijke ontwikkeling? Dan is een fulltime bestuursjaar bij Y!DS iets voor jou! Kijk ook eventjes op yesdelftstudents.nl/

Aankomende donderdag (17:00-18:30) en volgende week dinsdag (12:45-13:30) zijn er interesse/informatie momenten. Kom vooral een kijkje nemen om te weten of een bestuursjaar bij YES!Delft Students misschien iets voor jou is! We moeten nog even kijken of de momenten online of fysiek zullen zijn ivm corona. Hier is de link waar je je kan aanmelden: Opgeven interessemomenten Als je beide momenten niet kan, is het ook mogelijk om een ander moment in te plannen!

Voor vragen en verhalen kan je mij appen of bellen! 🚀


bewerkt door : Fotootsjh
bewerkt door

Am. Blijleven

Civitas!

Er bestaat weer een mooie kans voor mensen die actief willen worden in de lokale politiek!

STIP is de grootste politieke partij in Delft en wordt volledig gerund door studenten. De partij zet zich al 28 jaar in voor: genoeg studenten- en starterswoningen🏘️ en een duurzame🌿 en levendige stad💃🏻!

STIP is op zoek naar een nieuw parttime bestuur. Het bestuur van STIP is verantwoordelijk voor de verenigingskant van STIP, organiseert leuke activiteiten, begeleidt commissies en beheert o.a. de externe contacten, het ledenbestand en de financiën. Er is veel ruimte om nieuwe projecten op te pakken en Delft op nieuwe manieren te leren kennen!

Bekijk de website stipdelft.nl of Instagram https://www.instagram.com/stipdelft/ voor meer informatie! Jij als C.S.R. baas kan ook aankloppen bij mede C.S.R. baas die ook STIP bestuur heeft gedaan om je verder te laten overtuigen.

Interesse of vragen hierover? Je kunt Emily (huidig secretaris van het STIP bestuur) appen voor meer informatie!

joe


bewerkt door : linkje klikbaar gemaakt

Am. Bak

Ha mooie leden,

Wil jij volgend jaar een commissie doen? ORAS is de grootste partij in de centrale studentenraad, met veel leuke ambitieuze studenten uit heel het Delftse studenten leven! Vergroot je netwerk en leer meer over de besluitvorming op de TU Delft. Wij zoeken naar enthousiaste studenten voor 3 commissies, namelijk de Acquisitie commissie, activiteiten commissie en de Campagne ondersteunende commissie! Mocht je geïnteresseerd zijn in een of meer commissies, vul dan de forms in, voor vragen kan je altijd mij appen of bellen!

Meer info op de website: https://oras.nl/vereniging/commissies/

Forms: Klik hier


bewerkt door : Linkies

Ama. Pellikaan sr.

OWee Bestuur zoekt opvolging!

Bericht van het OWee bestuur:

De OWee is pas net voorbij maar we zijn al druk bezig met het zoeken naar een nieuw OWee Bestuur! Wil jij met 7 bestuursgenoten je een half jaar fulltime inzetten om alle duizenden nieuwe studenten van de TU, Haagse en Inholland welkom te heten in Delft? Kom dan naar de interesselunch (woensdag 14 september) en interesseborrel (dinsdag 20 september)! Meer informatie vindt je op onze website owee.nl.


Am. Gorsse

Internationaal ondeRzoeks Project (IRP) 2023

Beste Master studenten, de aanmeldingen van IRP Delft 2023 zijn open tot en met 23 oktober! Wil jij je analytische vaardigheden toepassen en verbeteren in een multidisciplinair project in het buitenland? Samen met 20 sterk gemotiveerde MSc. Studenten ga je 5 innovatieve projecten samenstellen met bedrijven, leer je nuttige vaardigheden voor het bedrijfsleven door middel van consultancy trainingen en ga je een enorm mooie tijd tegemoet door je project in een groep van 4 studenten in Mexico uit te voeren! Ben je geïnteresseerd in het programma en in de locatie van dit jaar? Kom kijken op onze website en meld je aan!

Website: https://www.irpdelft.nl/ 

Meld je aan: https://www.aanmelder.nl/irp2023

Email: board@irpdelft.nl