[Aangeboden] Kamers op de woondiversiteit

Am. Van de Ven •
Beste allen,

Met veel plezier ben ik sinds afgelopen juni woonachtig op de Woondiversiteit. Een lelijk kantoorpand op een A locatie welke is omgebouwd naar studentenkamers om maximaal te integreren. Een heerlijke plek om te ontdekken hoe Nederlands je eigenlijk bent als je om 18:30 wilt eten of als je überhaupt plant wat je volgende week gaat doen.
We wonen hier namelijk samen met statushouders, vluchtelingen die al door het AZC heen zijn en hier mogen blijven. Allemaal jongeren die nog studeren of op een school zitten. Een prachtige mix van Hollanders en f.t. Hollanders. In de volksmond ook wel eens 50 tinten bruin genoemd. Ook al zijn er maar 46 kamers in totaal.
Alle kamers zijn ruim, 18 tot 21 m^2 en het plafond zit op 3m hoogte. Je deelt een keuken, 2 wc's en 2 douches of een keuken 3 wc's en 3 douches met 5 of respectievelijk 11 personen en er is zelfs een Samsung wasmachine en een Samsung droger aanwezig. De GR is 35m^2 en er zijn 3 bijna identieke verdiepingen.
Lijkt het je wat om samen te wonen met statushouders, ze te helpen met Nederland(s) leren (kennen), super heet te leren eten, Humus etc. te leren klaarmaken en een heleboel internationale contacten op te doen? Bel mij of ga naar Villex om je aan te melden. Er zijn enkele kamers nu al beschikbaar en er komen er gedurende het jaar zeker nog een aantal bij.
Am. Van de Ven •
Ha Civitas, nu de Hartige Samaritaan vol draaiende is en u misschien wel een stapje verder wil gaan om te integreren met nieuwe Nederlanders geef ik u een unieke kans. Ik ga namelijk half mei verhuizen vanaf de Woondiversiteit en bied bij dezen mijn kamer aan. Alle meubels kun je overnemen. Ik heb een ontzettende wandkast gebouwd waar een 1400x2000 bed in weg te klappen is, een optakelbaar wasrek, een uniek bureau welke is bedekt met de oude bamboe vloer van Confide, een salontafeltje waar je spullen in kan opbergen. Een bureaustoel is er ook nog en er staat ook nog een fijne zachte bank die lang genoeg is om een logee op te laten slapen.
Maar waar het eigenlijk echt om gaat is dat dit een super gave plek is om buiten je comfortabele christelijke studentenbubbel te kijken zonder veel risico. Er wonen gemotiveerde statushouders die je op weg kan helpen met wat structuur, taal en wegwijs in Delft en er is altijd wel iets te verzinnen omdat je met 11 personen een keuken deelt. Oja we hebben ook een verre van HD beamer en Ziggo en Fox sports zodat je elke voetbalwedstrijd kunt kijken.
Ik zal zsm ook wat foto's uploaden. Maar lijkt het je wat, wil je langskomen of gewoon meer informatie. Bel/app/telegram mij. Per 17 mei kan deze kamer van jou zijn.

Foto's:

Als de fotos niet zichtbaar worden.

bewerkt door : Foto's toegevoegd
bewerkt door
bewerkt door
Am. Van de Ven •
Schop, dit is echt de kans van uw leven.
En dit project heeft christenen nodig.
Ama. Bouwmeester
Ik woon nu een ruime maand in de woondiversiteit, en ik kan het zeker aanraden!
Mochten jullie wat verhalen willen horen, een kijkje willen komen nemen of wat dan ook, dan kun je ook mij altijd even aanspreken of een berichtje sturen. Het is echt een belevenis om me zo veel verschillende achtergronden in één huis te wonen.

En je kent al minimaal één van je huisgenootjes, want ik woon er dus ook!
Ama. Bouwmeester
Er komt hier weer een kamer vrij! Dit is je kans om huisgenoot te worden met am. van Eems en een mix van mensen uit Syrië, Rotterdam, Eritrea, Woerden en vele andere plekken van binnen en buitenland. Je kunt mij of am. van Eems altijd laagdrempelig een berichtje sturen voor meer informatie.
Am. Van der Eems
Eveneens amica Bouwmeester kan ik het zeker aanraden. Ik woon nu vier maanden op de woondiversiteit en het is een hele belevenis. Alleen al qua eten gaat het van maaltijden met inktvis tot een compleet suikerfeest. Van samen naar lowlands tot een paar dagen ramadan uitproberen (amica bouwmeester kan hier alles over vertellen) van alles wat. We voetballen ook vaak op het veldje achter het huis en af en toe wordt er een beetje gegamed. Als je geïnteresseerd bent en je wil meer specifieke verhalen horen mag je altijd appen en moet je vooral eens langskomen!
Ama. Bouwmeester
Klik hier voor een linkje naar de kamer!
Openbaar forum Voor iedereen leesbaar, doorzoekbaar door zoekmachines.
Zet [prive] en [/prive] om uw persoonlijke contactgegevens in het bericht.
Hier kunt u een bericht toevoegen aan het forum. Het zal echter niet direct zichtbaar worden, maar éérst door de PubCie worden goedgekeurd. Het vermelden van uw e-mailadres is verplicht.
Niet ingelogd