[Gezocht] WiFi dongle voor voorjaarsweekend

Am. De Haas sr.
Beste leden,

Om het SocCieSysteem op voorjaarsweekend goed te laten werken, zijn we nog op zoek naar een WiFi dongle om de pc aan het internet te hangen. Als u er eentje te leen hebt, hoor ik het graag!

SocCie Van Heukelum
Am. Joziasse
Optie/idee (voor als er niemand een dongel heeft): vorig jaar hebben we de telefoon van via de USB-poort voor internet laten zorgen. Nog een optie is om het SocCie-scherm aan je laptop aan te sluiten en iemand een hotspot te laten maken met een telefoon. Nadeel is dan natuurlijk wel dat diegene een grote bundel moet hebben. Voordeel is wel dat je niet stiekem of per ongeluk het hele weekend op je pauper zit te staren in plaats van te integreren.
Am. Van de Ven •
Mijn laptop kan tegenwoordig ook een hotspot maken, zelfs van een andere wifi hotspot. Mogelijk werkt een kabeltje dan ook. Dat je laptop (of slimpauper) het wifi van de locatie gebruikt om er een kabel signaal van te maken.
Maar kun je niet gewoon een 20 meter kabel uit de bieb-bank van Confide vissen en op locatie op zoek gaan naar de wifi router? Die zal vast wel te vinden zijn en dan prik je gewoon die kabel erbij.

Kan het SocCie systeem trouwens niet gewoon op een iPad draaien? Of een ander drukscherm met wifi functie?
Am. Joziasse
Citaat van 1128:
Kan het SocCie systeem trouwens niet gewoon op een iPad draaien? Of een ander drukscherm met wifi functie?

Ik zou niet weten waarom niet. Dan moet de PubCie alleen wel even de rechten verschaffen voor toegang vanaf dat specifieke apparaat, maar ik denk dat wel weet hoe dat zou moeten. Het nadeel van een iPad is echter dat die niet waterdicht (lees: bierdicht) is en het SocCie-scherm kan daar wel prima tegen.
Am. De Haas sr.
We zijn voorzien, bedankt voor de instop!
Openbaar forum Voor iedereen leesbaar, doorzoekbaar door zoekmachines.
Zet [prive] en [/prive] om uw persoonlijke contactgegevens in het bericht.
Hier kunt u een bericht toevoegen aan het forum. Het zal echter niet direct zichtbaar worden, maar éérst door de PubCie worden goedgekeurd. Het vermelden van uw e-mailadres is verplicht.
Niet ingelogd