[Gezocht] Oude mobieltjes

Ama. Van Doorn jr.
Lieve leden,

Soms heb je van die dingen die ‘handig’ lijken om te bewaren, misschien omdat het teveel moeite is om ze weg te gooien, misschien omdat er altijd nog een mogelijkheid kan komen dat ze toch nog nuttig zijn. Zo kan dat ook zomaar het geval zijn met oude mobieltjes. Mobieltjes die al zo sterk verouderd zijn dat je zeker weet dat ze eigenlijk wel weg kunnen, maar toch nog ergens in een la liggen. U heeft nu een reden om toch afscheid te nemen van deze mobieltjes.

Stichting Opkikker, een stichting die zich inzet om zieke kinderen en hun gezin een onvergetelijke Opkikkerdag te bezorgen, zamelt deze mobieltjes in. Omdat er onderdelen uit gerecycled kunnen worden krijgen ze voor elk mobieltje een klein bedrag en zo kunnen ze deze Opkikkerdagen financieren. Dus als u nog van deze mobieltjes heeft liggen, kunt u ze aan mij geven (of mij een berichtje sturen, dan kom ik ze ophalen) en zal ik zorgen dat ze bij stichting Opkikker terecht komen.

Amicaliter,

Ama. van Doorn jr.
Ama. Vriend sr.
Wat een mooi initiatief Marieke! Goed bezig. Ik heb er nog wel een voor je.
Openbaar forum Voor iedereen leesbaar, doorzoekbaar door zoekmachines.
Zet [prive] en [/prive] om uw persoonlijke contactgegevens in het bericht.
Hier kunt u een bericht toevoegen aan het forum. Het zal echter niet direct zichtbaar worden, maar éérst door de PubCie worden goedgekeurd. Het vermelden van uw e-mailadres is verplicht.
Niet ingelogd