[Aangeboden] Akoestische en elektrische gitaar

Am. Van Heukelum •
Beste (f.t.) musicus,

Ik heb recentelijk besloten een nieuwe akoestische gitaar te kopen. Allemaal jeuk en aardig, maar ik wil nu mijn eerste gitaren verkopen. Het zijn beiden niet de beste kwaliteit gitaren, oftewel prima instappers!

De elektrische is een zwart witte Squier stratocaster. Hier heb ik een tas bij en wat accessoires (gitaarband, instrumentkabel), eigenlijk alles behalve een versterker. Daarnaast heb ik er deze week nog nieuwe snaren op gezet. Dus die kunnen nog wel een tijdje mee.

De akoestische gitaar is van het merk motion. Niet ingewikkeld, gewoon een simpele, redelijk klinkende gitaar. Prima voor de eerste stappen in de wereld van muziek. Zitten helaas geen dingen bij.

Fotootjes:

Mocht u interesse hebben, laat het me weten via watisapplicatie. Dan kunnen we een afspraak maken om de boel eens te proberen. Wat betreft de prijs: daar valt over te onderhandelen.
Openbaar forum Voor iedereen leesbaar, doorzoekbaar door zoekmachines.
Zet [prive] en [/prive] om uw persoonlijke contactgegevens in het bericht.
Hier kunt u een bericht toevoegen aan het forum. Het zal echter niet direct zichtbaar worden, maar éérst door de PubCie worden goedgekeurd. Het vermelden van uw e-mailadres is verplicht.
Niet ingelogd