Gezocht- Refurbish held

Ama. Van 't Zelfde •
Hallo allemaal!

Mijn slimpaupers zijn kapot. Allebij hetzelfde model(Nexus 5x)maar ze hebben verschillende mankementen. De ene heeft een gebroken scherm met wat waterschade en de andere heeft een perfect scherm maar is verzand in een bootloop en is dus onbruikbaar.

Ik ben nog zeer tevreden met mijn mobieltje en zou graag één werkend mobieltje willen inplaats van twee kapotte. Daar het ene mobielje nog een goed scherm heeft leek het me wel wat om het bootloopmobieltjes-scherm als vervanger te gebruiken voor het gebroken scherm. Wel zo handig en duurzaamheidsproof.

Nou heb ik hier nul ervaring mee en mis ik ook allerlei tools. De kans dat het goedgaat is dus wat aan de kleine kant als ik het zelf probeer. Ken jij of ben jij iemand die mij hiermee zou kunnen helpen?

Alle hulp is welkom en ik ben bereid om ervoor te betalen!
Am. Van der Vlist •
Ha Dora!
Zolang de bootloop niet veroorzaakt wordt door een hardwarefout is er een grote kans dat het goed te fixen. Ik kan misschien morgen wel even kijken, ik zal je appen!

Plop
Openbaar forum Voor iedereen leesbaar, doorzoekbaar door zoekmachines.
Zet [prive] en [/prive] om uw persoonlijke contactgegevens in het bericht.
Hier kunt u een bericht toevoegen aan het forum. Het zal echter niet direct zichtbaar worden, maar éérst door de PubCie worden goedgekeurd. Het vermelden van uw e-mailadres is verplicht.
Niet ingelogd