Read it! 2018 (hemel) punten scoren

Pagina: 1 2
Ama. Golverdingen
Lieve leden,

De beste baan? Uw propedeuse halen? Leiding in de kerk? Een goed CV? Alles voor uw vereniging? Druk? God? Herkenbaar?

Het collegejaar kunt u weer goed beginnen met de Read it! De conferentie zal dit jaar op het thema '(hemel) punten scoren' ingaan. Er zal worden nagedacht over de vraag hoe je rust vindt in God en er zal ruimte zijn voor stilte en bezinning. We duiken Gods woord in en lezen wat Jezus zegt over rust én presteren: actie ondernemen is immers heel gezond, zolang de balans maar in zicht blijft. Hoe presteert u met God?

Wanneer u geïnspireerd wilt worden aan het begin van het nieuwe kringjaar, u persoonlijk gevormd wilt worden, u zich aan het begin van het jaar op God wilt richten of wanneer u komend kringjaar een (sjaarsch/internationale) kringleider wordt is dit dé conferentie om aan deel te nemen. U kunt zich inschrijven via de IFES stek.

Thema: ‘(hemel)punten scoren – kun jij de druk nog aan?’
Waar: de Betteld, Zelhem
Wanneer: 7-9 september
Kosten: €35,- (incl. vroegboekkorting & C.S.R. bijdrage)

In de onderstaande ketzer kunt u aangeven dat u naar de Read it! gaat en C.S.R. bijdrage (€7,50) claimen. Dit is dus niet de officiële aanmelding!

Zet uzelf aanwezig op Gezichtenboek en nodig ook uw vrienden uit voor deze conferentie!

Hopelijk mogen we ons weer met veel C.S.R.-ers laten inspireren door Gods woord!

bewerkt door
Am. Weststeijn
Ah dank voor deze prachtige promo ama. Golverdingen, u bent me voor...

Heeft u nog vragen over de conferentie, feedback over het thema of de tracks (deze worden later bekend) of enig ander commentaar voor de Read It!-commissie, schroom niet om mij aan te schieten op de borrel of op andere wijze te contacteren! En vooral, ketz u allen in!
Am. Weststeijn
Goed om te zien dat de inschrijvingen langzaam binnenstromen, maar dit kan natuurlijk nog veel beter!

Ondertussen heb ik een oproepje namens de huishoudelijk coördinatrice voor voornamelijk de kwalikoks binnen de Civitas. Zij is namelijk nog hard op zoek naar twee mensen die het kookteam willen leiden. C.S.R. verzorgt ieder jaar het eten op de Read it!, afgelopen jaar is dit (als ik mij niet vergis) door am. Bunt gedaan, voor ervaringen kunt u dus bij hem terecht.

Lijkt het je mooi om deze taak op je te nemen of wil je hier meer info over, stuur mij dan even een appje of stuur een mailtje naar read-it@ifes.nl
Am. Van Heukelum •
kookteam is zeker een aanrader. Moet je een kwalikok zijn binnen C.S.R.? Nee zeker niet. Moet je goed om kunnen gaan met een koksmes? Ja, dat is wel wenselijk. Ik heb als niet-kwalikok tweemaal meegedaan en er erg van genoten. Hele dag in de keuken beetje muziek luisteren en afwisselende dingen doen. Is het druk? Nope, je hebt best nog wel wat vrije tijd tussendoor. Kortom grote aanrader
Ama. Smits sr.
Wie zitten er nu al in het kookteam? Ik zou best willen helpen.
Am. Weststeijn
Momenteel zit er nog niemand in het kookteam, eerst wordt er gezocht naar twee mensen die het geheel in goede banen willen leiden. Daarna zullen er nog ongeveer 8 mensen gezocht worden als hulp in de keuken. Te zijner tijd zal deze zoektocht waarschijnlijk opgepakt worden door de twee kookteamleiders, maar jouw naam staat alvast genoteerd Ama. Smits sr.!
Am. Weststeijn
De laatste dagen der vroegboekkorting zijn ingegaan! Meld je nog snel aan voor 31 juli!
Am. Bakker sr. •
Wil je nog gratis mee, het kan er zijn nog 2 a 3 vrije plekjes in het kookteam. Je leert veel over koken, en het is gewoon gezellig genieten een lekker wat fysieke arbeid om een resultaat neer te zetten waar 320 man van geniet. En je kan samen met mij Gerben Olbelink Ruben Wiersma, Sophie Smits, Niels de boer, me vriendin.

met vriendelijke groet,

Am. Bakker bolletje
Ama. Golverdingen
Lieve Read-it gangers,

Ik zoek nog een slaapplekje in een tent.
Wie heeft er eentje over?
Ama. De Groot
Is er toevallig iemand die met de auto naar de Read-It gaat en nog een plekje over heeft? In dat geval zou ik graag meerijden!
Am. Van der Weijden •
Ik heb een auto voor 4 personen en vertrek rond kwart over vijf vanaf Confide. U dibst in dit draadje en rijd mee
Ama. De Groot
Citaat van 1430:
Ik heb een auto voor 4 personen en vertrek rond kwart over vijf vanaf Confide. U dibst in dit draadje en rijd mee

Dibs!
Am. Annot
mocht u zaterdagochtend vertrekken dan kan ik u vanaf Ede-wageningen u reis verkorten. App me even als je dit wil!
Am. Bestebreur
Ik heb nog 1 plekkie voor heen en terug naar de Read-it. U kunt dibsen door mij een appje te sturen!
Am. Weststeijn
Denkt u nu, wat een leuke mensen staan er toch in die ketzer, daar wil ik wel een weekendje mee chillen en een mooie conferentie mee pakken? Heeft u komend weekend toch niks te doen? Dan heb ik goed nieuws: u heeft nog tot morgenochtend rond het middaguur om u aan te melden!
Am. Van de Kamp
Citaat van 1430:

Zou ook graag meerijden!
Am. Kardol
Citaat van 1430:

Dibs
Am. Van der Weijden •
Helaas kan ik bij nader inzien maar drie personen meenemen. Het betreft de boodschappenkar van mijn geliefde moeder, een Fiat 500. Ik neem dus Amica De Groot en Am. Van de Kamp Jr. mee! Am. Kardol, u zult nog even verder moeten zoeken. Mijn excuses!
Am. Van Selm
Ik heb nog een plekje over in mijn knusse tent, wie biedt?
Am. Van Deursen
Mocht je nog naar de Read-it willen maar te laat met inschrijven? Je kan mijn plek nog overnemen! Neem maar contact met me op :)
Pagina: 1 2
Openbaar forum Voor iedereen leesbaar, doorzoekbaar door zoekmachines.
Zet [prive] en [/prive] om uw persoonlijke contactgegevens in het bericht.
Hier kunt u een bericht toevoegen aan het forum. Het zal echter niet direct zichtbaar worden, maar éérst door de PubCie worden goedgekeurd. Het vermelden van uw e-mailadres is verplicht.
Niet ingelogd