Professioneel gezondheidsadvies

Ama. Van den Heuvel sr.
Amicae amicique, lieve novieten,

Als diëtiste in spe heb ik de opdracht gekregen om bewijs te verzamelen om te voldoen aan het Haags Kwaliteitsregister. Dit houdt onder andere in dat ik met 3 verschillende cliënten contact heb en hen door middel van consulten, kookworkshops en supermarktrondleidingen help om hun doel te behalen. Dit gebeurt natuurlijk niet allemaal in één week, maar is verspreid over ongeveer dertig weken (hangt van de hulpvraag en voortgang af). Ik moet in ieder geval aan het eind van die periode aan minstens 9 directe contacturen komen, dus ongeveer 3 uur per cliënt.

De cliënten voldoen aan de volgende criteria:
- Is volwassen (18+)
- Is geen familie en/of student Voeding & Diëtetiek.
- Heeft geen medische diagnose
- Heeft geen obesitas (BMI < 29,9)
- Heeft geen ondergewicht (BMI <18,5)

De hulpvraag van de cliënten zal één van de volgende zijn:
- Voedings-/leefstijladvies voor het realiseren van een volwaardige voeding en leefstijl
- Voedings-/leefstijladvies voor het aankomen of afvallen in gewicht
- Voedings-/leefstijladvies voor een vegetariër of veganist die een volwaardige voeding wil
- Voedings-/leefstijladvies voor het verbeteren van de lichaamssamenstelling (bijv. afname middelomtrek, verbeteren middel-heup ratio en toename spiermassa)

Voldoe je aan bovenstaande criteria en heb je interesse om aan de slag te gaan met het verbeteren van je gezondheid? App me dan of stuur een mailtje met je hulpvraag. Als je informatie wil over wat er nog meer bij dit traject komt kijken, mag je daarover natuurlijk ook contact met me opnemen.

Groetjes,
Ama. Van den Heuvel
Am. Van der Weijden •
Lachen ben ik bij! Ben benieuwd wat het voor gevolgen heeft als ik veganistisch zou worden. Ik neem contact met je op!
Ama. Van den Heuvel sr.
Bedankt voor alle aanmeldingen! Voorlopig heb ik voldoende cliënten met wie ik aan de slag kan. Bij de volgende opdracht laat ik het wel weer weten.

En als je gezondheidsgerelateerde vragen hebt, schroom dan niet om die aan me te stellen!
Openbaar forum Voor iedereen leesbaar, doorzoekbaar door zoekmachines.
Zet [prive] en [/prive] om uw persoonlijke contactgegevens in het bericht.
Hier kunt u een bericht toevoegen aan het forum. Het zal echter niet direct zichtbaar worden, maar éérst door de PubCie worden goedgekeurd. Het vermelden van uw e-mailadres is verplicht.
Niet ingelogd