Dringend gezocht: Iemand die wiskunde bijles wil geven

Am. Smits jr.
Beste en geliefde mede C.S.R.'ers,

Zoals over het algemeen bekend is, staan TB'ers niet bekend om hun wiskunde knobbel. Helaas kan ik dit stereotype zelf niet ontkrachten. Ik vrees namelijk dat ik zelf ook een goede bijles analyse en differentiaalvergelijkingen kan gebruiken.

Daarom is mijn vraag of een van jullie mij binnen aanzienlijke tijd zou kunnen helpen. Omdat ik niet enorm getalenteerd ben verwacht ik dat het wel enkele uren kan duren voor ik alles door heb (bijlessen kunnen ook in meerdere sessies dat is geen probleem). Omdat er wel wat tijd in gaat zitten, vind ik het ook helemaal prima om ervoor te betalen. Of dat nou door door middel van geld is, door twee weken achterstallige vaat te doen of door uw goudvissen te aaien, dat is voor mij allemaal geen probleem.

Als u denkt ''Hey deze arme jongen wil ik wel helpen om niet 1000 euro college geld te laten verspillen'' kunt u hieronder een reactie achterlaten of mij appen (mijn telefoonnummer is )

Nu al enorm bedankt voor de moeite in ieder geval!

bewerkt door : Verberg telefoonnummer voor externen.
Am. Bosch
Ha Norbert,

als je nog niemand gevonden hebt wil ik je wel helpen. Laat maar weten. Ik heb de komende weken wel tijd over.
Ama. Van den Berg
Hoi Norbert, ik heb ook nog een hoop vrije tijd, mocht het nog nodig zijn!
Am. Van der Weijden •
Tof dat we dit als gemeenschap kunnen doen! Dit is nou vereniging zijn!

Helaas kan ik je niet helpen met mijn HBO-kennis, Norbert. Maar er zijn vast genoeg mensen die je uit de brand kunnen helpen.

Als beloning zou ik voor het overnemen van je huiscorvee gaan, Civitas!
Openbaar forum Voor iedereen leesbaar, doorzoekbaar door zoekmachines.
Zet [prive] en [/prive] om uw persoonlijke contactgegevens in het bericht.
Hier kunt u een bericht toevoegen aan het forum. Het zal echter niet direct zichtbaar worden, maar éérst door de PubCie worden goedgekeurd. Het vermelden van uw e-mailadres is verplicht.
Niet ingelogd