GEZOCHT METALEN ACHTERWIEL

Am. Van Opdurp
Ik vroeg me af of iemand nog een achterwiel heeft liggen van een standaard afmeting en die kwijt wil. De binnen en buitenband heb ik zelf, maar ik fiets nu zo krom dat ik bang ben dat ik bij de volgende verkiezing op Groenlinks ga stemmen.
Am. Bosch
Hier hebben we een prachtig draadje voor amice van Opdurp!

Maar ik waarschuw u wel. De achterwielen zijn schaars. Wellicht kunt u een pauperfiets met lekke banden maar mét goed achterwiel op marktplaats vinden
Am. Moerdijk
Er liggen op huize *Asterix nog wel een paar achterwielen, allemaal met terugtraprem.
Am. Van Opdurp
Am. Bosch, Ik dacht dat ik het onder de goede categorie vraag en aanbod had gezet.
Am. Moerdijk
Na twee inspecties is het gebleken dat het aanbod achterwielen in onze tuin toch een beetje tegen valt. Dus ik vrees dat je geen mooie hier gaat vinden :S
Am. Bosch
Citaat van 1556:
Am. Bosch, Ik dacht dat ik het onder de goede categorie vraag en aanbod had gezet.

Dat klopt, dit draadje heeft u onder de juiste categorie gezet, en het werkt ook prima zo. Ik wilde slechts wijzen op een reeds bestaand draadje (in dezelfde categorie ook) waar het aanbieden en zoeken naar fietsonderdelen al sinds jaar en dag gebeurt, zodat u niet opnieuw het wiel hoeft uit te vinden. ;)
Openbaar forum Voor iedereen leesbaar, doorzoekbaar door zoekmachines.
Zet [prive] en [/prive] om uw persoonlijke contactgegevens in het bericht.
Hier kunt u een bericht toevoegen aan het forum. Het zal echter niet direct zichtbaar worden, maar éérst door de PubCie worden goedgekeurd. Het vermelden van uw e-mailadres is verplicht.
Niet ingelogd