[Gezocht] Wekker

Am. Kramer jr.
Beste Civitas,

Het drukke studentenleven leidt er soms toe dat men vergeetachtig wordt, zo ook ik. Het is nu namelijk al voor de tweede keer gebeurd dat ik mijn oude wekker in mijn ouderlijk huis op Urk heb laten liggen, waardoor ik wekkerloos te Delft ben.

Nu denkt u misschien: 'waarom gebruikt u niet de wekkerfunctie van uw slimpauper?'. Welnu, ik heb wel degelijk de wekkerfunctie op mijn slimpauper gebruikt, alleen om er achter te komen dat ik daardoor steevast drie kwartier te laat wakker wordt en duf op college aankom.

Daarom vraag ik u, of u misschien nog ergens in uw onderkomen een goede wekker heeft, 't liefst eentje zonder getik, maar met zo'n aardig rood schermpje (mag ook een andere kleur zijn) waar ik de tijd van af kan lezen. Zo ja, u helpt een noviet daarmee flink uit de brand als hij deze wekker lenen mag!

Met groet,
Nathan
Am. Geerts •
Heb ik voor je. Zonder getik, met rood schermpje (eigenlijk zwart schermpje met rode cijfers). Zelfs met projectorfunctie om de tijd op het plafond te laten verschijnen, een matig werkende radio, mogelijkheid voor meerdere alarmen etc. Werkt op stopcontactstroom.

Ligt in mijn nachtkastje, contact noviet Ferdy of één van mijn huisgenoten maar.
Am. Kramer jr.
Ik heb de wekker inmiddels hier op mijn slaapkamer staan, vele malen hulde!
Am. Vrolijk •
Misschien is er ook wel een 'wakker-bel-lijst' in het leven te roepen.
Openbaar forum Voor iedereen leesbaar, doorzoekbaar door zoekmachines.
Zet [prive] en [/prive] om uw persoonlijke contactgegevens in het bericht.
Hier kunt u een bericht toevoegen aan het forum. Het zal echter niet direct zichtbaar worden, maar éérst door de PubCie worden goedgekeurd. Het vermelden van uw e-mailadres is verplicht.
Niet ingelogd