Pannenkoeken in uw huis?

Am. Messelink
Beste leden en prachtige mede-novieten van de Civitas,

Een (nog) thuiswonende student heeft ook gezelligheid nodig, daarom wil ik zoveel mogelijk mensen van de Civitas leren kennen! Nu bestaat er natuurlijk het eetplan, waarbij het initiatief vooral bij de huizen ligt, maar ik ben jong en wil ook wel eens initiatief nemen. Toevallig hoorde ik de laatste tijd op verschillende plekken dat mijn pannenkoeken best te eten waren.

Daarom introduceer ik het Elco-komt-pannenkoeken-bakken-plan!

Hierbij kom ik langs uw huis/woonoord om voor u als avondeten pannenkoeken te bakken en natuurlijk ook om gezellig te integreren! Ik heb praktisch elke maandag, woensdag en vrijdag tijd (Maar natuurlijk niet meerdere keren in de week want dat is veel te slecht voor mij XD).

Heeft u dus al lang geen pannenkoeken meer gegeten, wilt u een kritische lijn langs mijn pannenkoeken trekken of wilt u gewoon gezellig integreren? Laat dan een reactie onder dit draadje achter of stuur mij een WatisApplicatie berichtje!

Hopelijk tot gauw in uw keuken!

Groetjes,
Noviet Elco
Am. Meerman
Beste noviet Elco,

Wat een mooi initiatief! Hulde! Volgens mij ben je nog niet op Verdieping 1 geweest en volgens mij heeft Verdieping 1 zeker wel zin in een mooie integratiesessie met pannenkoeken. Dus ik nodig u van harte uit om bij ons pannenkoeken te komen bakken samen met onze HJ, ama. Donker.

Amicaliter,

Am. Meerman en ama. van den Berg
Namens V1

bewerkt door
bewerkt door
bewerkt door
Am. De Rooij sr.
Op de Molshoop hebben we al mogen genieten van deze pannenkoeken, en ik kan ze zeker aanraden! 4.5/5!
Openbaar forum Voor iedereen leesbaar, doorzoekbaar door zoekmachines.
Zet [prive] en [/prive] om uw persoonlijke contactgegevens in het bericht.
Hier kunt u een bericht toevoegen aan het forum. Het zal echter niet direct zichtbaar worden, maar éérst door de PubCie worden goedgekeurd. Het vermelden van uw e-mailadres is verplicht.
Niet ingelogd