fotograaf gezocht

Am. Rebel •
Ha Civitas,

Mijn kringgenoot van ICF is op zoek naar een fotograaf. Eerst wilde hij zelf wat foto's maken met zijn telefoon, maar ik dacht dat er misschien wel een hobby-fotograaf onder jullie midden is die het mooi vindt om hem te helpen. Voel je vrij mij of hem te bellen als je meer wil weten. Zaterdag gaan we lunchen in de stad, dus als je wil aanschuiven ben je vast welkom (hij trakteert).

Hij schrijft dit:

WANTED

What: Photographer or assistant to help take portfolio photos and videos for my website.
Where: a farm somewhere in The Netherlands. Exact location and date yet to be determined. I’ll drive us there.
Who: I’m a freelance engineer who would like to display his mechanical design work on the Lely A5 milking robot on his website.
Other details: Let me know if you can provide the camera, otherwise I will rent one. Reckon with half a day including travel.
Renumeration: Negotiable (guiding price 50+ euros)
GEZOCHT

Wat: fotograaf of assistent om te helpen portfolio foto's en videos voor mijn website te maken.
Waar: Een boerderij ergens in Nederland. De locatie en tijd moet nog bepaald worden. Ik rij.
Wie: Ik ben en zzp’er (ingenieur) wie zijn werk op de Lely A5 melkrobot (mechanisch ontwerp) op zijn website wil tonen.
Details: Laat me het weten als je je eigen camera hebt, anders ga ik een huren. Ongeveer een half dag werk, inclusief reistijd.
Betaling: Onderhandelingsbasis (richtprijs 50+ euro)

Toedels!

bewerkt door : privacy tags om persoonlijke gegevens
Openbaar forum Voor iedereen leesbaar, doorzoekbaar door zoekmachines.
Zet [prive] en [/prive] om uw persoonlijke contactgegevens in het bericht.
Hier kunt u een bericht toevoegen aan het forum. Het zal echter niet direct zichtbaar worden, maar éérst door de PubCie worden goedgekeurd. Het vermelden van uw e-mailadres is verplicht.
Niet ingelogd