Eetplek gevraagd

Am. Kramer jr.
Aangezien het vorige draadje op de stek sedert twee jaar niet meer actief is, doe ik het maar zo.

Maandag 3 december en dinsdag 4 december is de familie Talstra even weg en zoek ik voor de avond van maandag nog een plek om ergens te eten bij een huis, woonoord, of andere C.S.R.-huisvestingsmodule. Als ik bij uw huis, woonoord, of C.S.R.-huisvestingsmodule zou kunnen eten zou dat zeer fijn zijn!

bewerkt door
Am. Van Briemen (Robin)
U bent welkom op het museum!
Am. Kramer jr.
3 december, 18tsjoek tsjoek:30, Trompetstraat, staat genoteerd!
Am. Clement
Citaat van 1808:
Aangezien het vorige draadje op de stek sedert twee jaar niet meer actief is, doe ik het maar zo.

Je mag ook oude draadjes nieuw leven inblazen hoor. Dat gebeurt wel vaker en maakt de stek overzichtelijker imo.
Am. Geerts •
Citaat van 1644:
Citaat van 1808:

Je mag ook oude draadjes nieuw leven inblazen hoor. Dat gebeurt wel vaker en maakt de stek overzichtelijker imo.
Dat kan tegenwoordig niet meer, een tijdje terug heeft de PubCie alle oude draadjes op slot gegooid 😢
Am. Kramer jr.
Citaat van 1241:
Dat kan tegenwoordig niet meer, een tijdje terug heeft de PubCie alle oude draadjes op slot gegooid 😢

Bij dezen is dit draadje dan de opgedateerde verdie van het oude draadje geworden!
Am. Kramer jr.
Amicae, amicique,

en zijn gezin zijn er aanstaande maandag 8 april 2019 even niet, dus bij welk huis zou ik kunnen eten?

bewerkt door : 6 =/= 8
Am. Kramer jr.
Eetplek is gevonden!
Am. Kramer jr.
Heeft er iemand een eetplek voor dinsdag 13 augustus in Delft?
Am. Haasnoot jr.
Citaat van 1808:
Heeft er iemand een eetplek voor dinsdag 13 augustus in Delft?

U bent welkom op Studenten Sanatorium Sonnenvanck, dan krijgt u meteen de das instructie er bij
Am. Kramer jr.
Top.
Am. Kramer jr.
Ben ik weer, bij wie kan ik vanavond eten?
Am. Kramer jr.
Afijn, het antwoord op die vraag was wederom:
'De ALEV'
Openbaar forum Voor iedereen leesbaar, doorzoekbaar door zoekmachines.
Zet [prive] en [/prive] om uw persoonlijke contactgegevens in het bericht.
Hier kunt u een bericht toevoegen aan het forum. Het zal echter niet direct zichtbaar worden, maar éérst door de PubCie worden goedgekeurd. Het vermelden van uw e-mailadres is verplicht.
Niet ingelogd