Kamer aangeboden op Huize *Asterix

Am. Otte
Beste leden, novieten en externen,

Binnenkort komt er een mooie kamer vrij op het nog mooiere Huize *Asterix.
De kamer is ongeveer 24m2 groot, kost 315E per maand. Je woont dichtbij de TU Delft, een gezellige supermarkt, Confide, het station, het centrum en zelfs de IKEA.
Dit huis bevat 3 relaxte huisgenoten en je hebt een eigen wastafel.

Houdt je van uitslapen? Een tuin? Een vers eitje bij je ontbijt? Reageer dan snel!

Met gallische groet,
Huize *Asterix
Am. Van den Bos jr.
Ha Gallische bazen,

Een mooie kamer in een nog mooier huis is precies waar ik naar op zoek ben, dus daar meld ik mij graag voor aan!
Am. Rebel •
huh is deze kamer maar 24m3?
Am. Otte
Neehoor, deze kamer is maarliefst 24 m2!

Ziet u op tegen het HJ-schap? Daar hoeft u niet bang voor te zijn! Binnen enkele weken zal er nog een kamer vrij komen, zodat u zelf een nieuwe HJ kunt kiezen!
Niet ingelogd
Hallo,
Deze kamer lijkt me zeker interessant! Ik ben al een tijdje op zoek naar een kamer, maar bij Navigators zit alles helaas al vol :/
Is de prijs inclusief gas/water/licht/etc?

Niet ingelogd
Hey,

Als er nog wat vrij is, ik hou me zeker aanbevolen. Ben zelf lid bij de broeders met het fundament en kom binnenkort weer terug naar Nederland, dus hoop binnenkort wat te horen!

Am. Marting
Vanavond is de instemming al! reageer dus snel als je graag langs wilt komen!
Niet ingelogd
Ik zie dat ik de instemmingsavond net gemist heb, helaas!
Graag houd ik me aanbevolen voor eventuele volgende vrije plekken

Openbaar forum Voor iedereen leesbaar, doorzoekbaar door zoekmachines.
Zet [prive] en [/prive] om uw persoonlijke contactgegevens in het bericht.
Hier kunt u een bericht toevoegen aan het forum. Het zal echter niet direct zichtbaar worden, maar éérst door de PubCie worden goedgekeurd. Het vermelden van uw e-mailadres is verplicht.
Niet ingelogd