Toekomstig C.S.R lid zoekt kamer

Niet ingelogd
Beste mensen,

Ik ben Manasse Heijkoop en ik ga na anderhalf jaar onderbreking (YWAM in Australië) mijn studie Bouwkunde vervolgen! Daarbij wil ik graag op kamers, bij voorkeur een kamer in een huis met toekomstige verenigingsgenoten.
Ik zou mezelf omschrijven als een outgoing persoon die met veel mensen prima kan opschieten; houd van mensen om me heen, maar alleen zijn vind ik ook niet erg. Ik ben altijd wel in voor een spelletje, filmpje en/of biertje, maar ik probeer ook gewoon serieus aan mijn studie (zonder onderbrekingen deze keer) te gaan werken.
Ik ben 20 jaar oud, een geboren en getogen Dordtenaar en ik vind hardlopen en drummen leuk om te doen.
Qua kamers heb ik geen perfect plaatje, alhoewel ik niet neig naar een minuscule ruimte waar een bed en een prullenbak in past.
Als je iets voor me hebt: reageer gerust en je kan me via Facebook en Instagram vinden onder mijn eigen naam, dus voel je vrij een bericht te sturen!

Vriendelijke groeten,

Manasse Heijkoop

Openbaar forum Voor iedereen leesbaar, doorzoekbaar door zoekmachines.
Zet [prive] en [/prive] om uw persoonlijke contactgegevens in het bericht.
Hier kunt u een bericht toevoegen aan het forum. Het zal echter niet direct zichtbaar worden, maar éérst door de PubCie worden goedgekeurd. Het vermelden van uw e-mailadres is verplicht.
Niet ingelogd