ouder dan
jaar

[aangeboden] Tijdelijke kamer op Ihnshthabhielh!

Am. Abbink
Beste leden, noviet(en) en/of niet leden,

Per 1 maart a.s. komt er een tijdelijke kamer vrij op huize Ihnshtabhielh, dit omdat Am. Gorter in het buitenland zit en ik ga verhuizen naar Utrecht. Dit is een erg grote kamer op de begane grond.

- Oppervlakte is 18m², het is een erg lichte kamer.
- De kamer is ongestoffeerd, eventueel deels gestoffeerd (stoelen en bank, kan besproken worden)

- U krijgt 4 supermooie huisgenoten erbij:
* am. Van Onselen (Fliph)
* am. Moerman bolletje (Bhoryß)
* am. Buchner (Thon)
* am. Salome (Slohm)

- Het huis bevind zich in de mooie jaren 30 wijk Hof van Delft. Minder dan 5 minuten fietsen van het station/Confide en 10 minuten naar de TU. De supermarkt en het Wilheminapark zitten dichtbij.
- We hebben ook een zeer grote tuin waar u in het voorjaar heerlijk buiten kunt vertoeven.
- De huur bedraagt 273,80 euro (excl.) € 49,75 GWL
- Huurperiode is van 22 februari of 3 Maart (valt af te spreken) t/m 22 mei (1 juni in overleg mogelijk).

Samengevat, wilt u eens weten hoe het is om een van de meest capabele C.S.R. huizen der Civitas te wonen? Grijp dan uw kans en neem contact op!

(ik ben van zaterdag 2 t/m 9 februari in het buitenland, ik ben deels bereikbaar. U kunt ook contact opnemen met Am. Gorter)

Indien je meer informatie wilt, schroom niet te appen/mailen!

Met Ihnshthabhiele groeten,
Am. Abbink

+31643206818
Robbert_abbink@hotmail.com

bewerkt door Am. Abbink
bewerkt door Am. Abbink
Openbaar forum Voor iedereen leesbaar, doorzoekbaar door zoekmachines.
Zet [prive] en [/prive] om uw persoonlijke contactgegevens in het bericht.
Hier kunt u een bericht toevoegen aan het forum. Het zal echter niet direct zichtbaar worden, maar éérst door de PubCie worden goedgekeurd. Het vermelden van uw e-mailadres is verplicht.
Niet ingelogd