[IFES] Live it! 2019 - Stop!

Pagina: 1 2 3 4 5
Ama. Jongeneel
Waarde leden, lieve novieten,

Het lijkt misschien nog ver weg, maar dit wil je alvast in je agenda zetten: van 29 mei tot 1 juni (hemelvaartsweekend) vindt de Live it! Leef het! weer plaats.

Voor wie wel eens op de Read it! Lees het! geweest zijn: het concept is redelijk hetzelfde, alleen is de Leef het! meer gericht op toerusting in plaats van kringen, en de Leef het! is veel chiller. Het programma zit minder vol en de conferentie is een dag langer, waardoor het een super relaxte ontspannen conferentie en je er echt even tussenuit bent.

Voor wie nog geen idee heeft hoe een IFES-conferentie er uit ziet: Er zijn allemaal mooie diensten, tracks, reflectievormen, sprekers en integreren met mensen van andere steden. Er zijn altijd heel wat C.S.R.'ers aanwezig, dus vraag hen ook vooral hoe het was!

Over het thema:
Tijdens Live it! 2019 hopen we na te denken over het mysterie van God. Dit gaan we doen aan de hand van Paulus’ brief aan de gemeente van Efeze. In deze brief gaat het onder andere over Gods majesteit en grootheid en over wat Christus heeft gedaan. Maar dat is niet het enige; met name het tweede gedeelte van de brief geeft hier een praktische draai aan. Door Christus mogen wij leven uit Gods genade en vanuit die positie mogen wij wandelen als kinderen van het licht.
De Efezebrief zet ons stil en nodigt ons uit om het mysterie in Christus te ontdekken. Door Christus zelf mogen we delen in dit mysterie en gaan leven zoals Hij ons bedoeld heeft. Elke dag hopen we een stukje van dit mysterie onder de loep te nemen aan de hand van verschillende thema's.

Ama. Jongeneel
Morgen gaan de inschrijvingen open op de IFES-stek!
Am. Aantjes
Jazeker, aangemeld!
Bent u nog nooit naar de Live-It! geweest? Het is de tijd en het geld zeker waard!
Bent u ooit naar de Live-It! geweest? Nice, tof dat je weer gaat!
Ama. Vriend nr.
Ik ga het nog mooier maken voor u: Wist u bijvoorbeeld dat IFES ooit €15,- korting gaf als u voor het eerst met een Live-it! meeging? Tegenwoordig is die korting komen te vervallen, maar als beleidspuntje willen we deze subsidie graag weer aanbieden vanuit C.S.R.

Verder biedt C.S.R. standaard al 7,50 subsidie voor deelname aan IFES conferenties.

Samenvattend: Als u voor het eerst meegaat betekent dit dus dat u vanuit C.S.R. 22,50 ontvangt.
Als u eerder al bent meegeweest naar een Live-It! ontvangt u 7,50 vanuit C.S.R.

Des te meer reden om u aan te melden dus!
Ama. Jongeneel
Hulde hiervoor !
Am. De Wilde sr.
Amicae, amicique,

Wist u dat er een episch filmpje in Delft is opgenomen voor de Live-it?

Nogmaals wil ik u uitnodigen om naar de Live-it te gaan, ik ging er vorig jaar voor het eerst naartoe en het was een lang weekend vol met God aanbidden, integratie en ontspanning. Het was echt genieten, ik kan het van harte bij u aanbevelen.
Am. Van Stiphout
Voor als de korting én dit filmpje (schiet-uit naar ) u nog steeds niet hebben overgehaald...
Ik wil mij volledig bij Am. De Wilde sr. aansluiten:
Citaat van 1538:
het was een lang weekend vol met God aanbidden, integratie en ontspanning. Het was echt genieten

Echt genieten inderdaad. Voor degenen onder u die nog twijfelen:
Mocht het integratie aspect u tegenhouden; Het mooie van C.S.R. is, is dat wij, vergeleken met onze IFES broertjes en zusjes, met een ontzettende delegatie naar dit weekend gaan en daardoor kun je altijd met leden klieken als je even geen zin hebt in nieuwe mensen.
Mochten de vele aanbidding momenten u tegenhouden; Er is veel ruimte om gewoon te chillen, en bijvoorbeeld om een potje te ballen of aan het strand van de Betteld te liggen. En elke avond eindigt met een gezellige borrel!
Inketzen maar!
Am. Van der Weijden •

Oproep aan alle eerstejaars

Dit weekend is een prachtig weekend waarbij je 4 dagen lang God mag ontmoeten, over hem mag leren, veel kunt ontspannen en christelijke studenten uit heel Nederland kunt ontmoeten.

Zo'n Live-It! mag op het eerste gezicht een ver van je bed show lijken, maar dit is een must om in je Civitas carrière te doen! :) Als je één keer bent geweest, wil je ieder jaar. Het is zo ontzettend tof! Ik denk dat de deelnemers van Sneeuwpret wel weten hoe dat gevoel is!

Dus zeg het hemelvaartskamp van uw kerk af en ga voor de real-deal! Succes 100% gegarandeerd.
Ama. Golverdingen
Wist u dat u in de ketzer aan kunt geven of u voor de eerste keer mee gaat of dat u al een ontzettende conferentie tijger bent?
Am. Suurmond
Op het inschrijf formulier moet je aangeven of je in een tent, slaapzaal of herberg wilt overnachten. Welke optie raden jullie aan?
Am. Van der Weijden •
Ik raad herberg aan! Altijd een fijn bedje. Bij aankomst wel aan de 'niet' plein zijde kiezen. Dan is het stil snachts.

Dit verschilt echter per voorkeur. Slaapzaal zou ik sws afraden
Ama. Jongeneel
Het ligt er vooral aan hoe graag je comfort wilt en hoe oncomfortabel je kamperen vindt.

De herberg betekent met 6 mensen op een kamer met badkamer liggen en het is dichtbij de conferentiezaal. Maximaal comfort, maar ook wat duurder.
De slaapzaal is ook dichtbij en je hoeft geen tent mee te nemen, maar je schijnt 's nachts wel relatief veel last te hebben van andere mensen. Niet echt een aanrader.
Bij een tent moet je wat verder lopen, dus ga je minder snel tussen programma-onderdelen heen en weer. Daarentegen is het wel een stuk goedkoper en heb ik het zelf als heel gezellig ervaren. En dit jaar staan de tenten aan het meer, dus heb je ook nog een mooi uitzicht als je 's ochtends je tentje uit kruipt.
Am. Bosch
Ik heb in het verleden altijd erg goede ervaringen met de Van der Ven tent gehad, waar we met zes C.S.R.ers inpasten. Tenten dragen uitermate goed bij aan de vakantie ervaring van de Live-It. Maar u moet wel van kamperen houden natuurlijk.
Ama. Jongeneel
Als commissie zijn we nog op zoek naar mensen voor de vrijetijdscommissie. De vrijetijdscommissie organiseert een sport- en spelactiviteit en een borrelactiviteit. Voor een indruk van de activiteiten: vorig jaar bestond het sport&spel uit een zeskamp en de borrelactiviteit was een speeddate-sessie.

Lijkt het je wat om hiervoor wat moois te bedenken en de vrije tijd nog beter te maken? Laat het mij dan even weten of geef het aan op je inschrijfformulier :)
Am. Kramer jr.
Hoe zit het met vervoer, rijden er mensen vanaf Delft naar Zelhem? En waarvoor zijn die consumptiebonnen nuttig, krijg je zonder absoluut geen eten?
Am. Oolbekkink
Citaat van 1808:
... En waarvoor zijn die consumptiebonnen nuttig, krijg je zonder absoluut geen eten?

Consumptiebonnen zijn alleen voor bier/wijn/fris/hambo's/etc, eten zit bij de prijs inbegrepen.
Ama. Jongeneel
Amicae, amicique,

Ik kreeg zojuist een mooi taartdiagram doorgestuurd van de aanmeldingen en er is maar één conclusie mogelijk: De Civitas heerscht! OZON (hier: C.S.R.) heeft meer dan de helft van de aanmeldingen.

Daarnaast moeten nog bijna 20 leden uit de ketzer zich aanmelden via de IFES-stek, dus vergeet dat niet te doen!

bewerkt door : Link fixen
Am. Ras jr.
Hulde voor de studentensubsidie vanuit C.S.R.!

Ik had er wel een vraagje over, Ama. Vriend nr. Hoe kan deze subsidie aangevraagd worden? Ik heb mijzelf net aangemeld om bij dit mooie weekend te zijn.
Ama. Jongeneel
Waarde leden,

Nog heeft nog een kleine 3 weken om zich aan te melden MET vroegboekkorting, wat een tientje scheelt.
Nu gaat u de datum 20 april waarschijnlijk vergeten, maar ik heb enkele gebeurtenissen bedacht, waaraan u het kunt onthouden:

• 20 april is de zaterdag na de tentamenweken van de TU. Dus als u alle tentamenstress van u afgooit, heeft u nog één resterende deadline: de vroegboekkorting voor de Live it!
  • 20 april is op Stille Zaterdag. Dus als u op Goede Vrijdag in de kerk zit, of op Stille Zaterdag het Paasontbijt inkoopt, is het de hoogste tijd u nog even aan te melden voor de Live it! voordat u de opstanding van de Heer viert.
  • 20 april is de zaterdag na de LEF. Mooi ezelsbruggetje: LEF = Live-it-aanmEldFormulier.
  • 20 april is de zaterdag na de LeO. Dus als u de LeO weer veel te snel voorbij vind gaan, denkt u natuurlijk gelijk aan de Live it! waar u een heel weekend lang kunt zingen voor God, en meld u zich snel aan mét vroegboekkorting.
  • 20 april is de zaterdag na kerkplan. Bij kerkplan kijkt u eens in een kerk waar alles er mogelijk anders aan toe gaat. Bij de Live it! komt ook allemaal externen tegen die dingen soms net wat anders doen. Super leerzaam, dus meld je gelijk aan.
  • Ama. Jongeneel
    Komend weekend is het al Pasen, dus u kunt zich nog maar enkele dagen inschrijven mèt vroegkorting.
    Pagina: 1 2 3 4 5
    Openbaar forum Voor iedereen leesbaar, doorzoekbaar door zoekmachines.
    Zet [prive] en [/prive] om uw persoonlijke contactgegevens in het bericht.
    Hier kunt u een bericht toevoegen aan het forum. Het zal echter niet direct zichtbaar worden, maar éérst door de PubCie worden goedgekeurd. Het vermelden van uw e-mailadres is verplicht.
    Niet ingelogd