[Aangeboden] Kamer op H.U.P.

Am. Timmers
Civitas!

Er komt zeer binnenkort een kamer vrij op het mooie Huize Hyacinthus Ursus Polaris is een prachtig C.S.R. huis, gelegen aan de Oude IJsbaan 143
. De kamer komt vrij per 4 maart. Je krijgt er 4 huisgenoten bij: 3 mannen en 1 vrouw. We zijn daarom dus ook op zoek naar een vrouw.

Er is een grote GR met het grootste beamerscherm van de Civitas na Confide. Met een druk op de knop kun je hier ook altijd muziek aanzetten op de Huis-Spotify. In onze achtertuin van 100m2 staat een trampoline en kun je heerlijk barbecueën. In onze voortuin, Het Delftsche Hout, kun je ook fijn barbecueën.

We hebben een grote badkamer met 2 douches (goed gescheiden hoor), waar je de muziek lekker hard kan zetten of gezellig kan pilsen.

Het fietsen naar Confide is maximaal 5 minuten en naar de TU maximaal 10 minuten. PLUS Bomenwijk en de IKEA zijn om de hoek.

De kamer heeft een oppervlakte van ongeveer 10m2 en heeft een wastafel met spiegel. De huur is rond de €351 inclusief gas/water/elektriciteit/internet/huisgenoten/tuin en tuinmannen die 2 keer per jaar onze te-hard-gegroeide planten weer inperken.

Er zit ondertussen enigszins haast achter dus hebben we twee momenten wanneer je langs kan komen:
Komende maandag 18 februari tijdens de lunch of tijdens het avondeten.

Als je geïnteresseerd ben en langs wil komen stuur dan even een berichtje naar mij, Am. Oolbekkink of Ama. Oremans.

Met amicale groet,
Am. Timmers

Het houden van ijsberen is een pré.
Niet ingelogd
Hoihoi,

Klinkt als een heel mooi huis en laat ik nou net op zoek zijn naar een kamer. Ik zit zelf bij navigators, nu ik mijn kamer bijna uit moet zijn er helaas geen kamers vrij. Ik kom heel graag vanavond langs!

Groetjes,
Selma

Openbaar forum Voor iedereen leesbaar, doorzoekbaar door zoekmachines.
Zet [prive] en [/prive] om uw persoonlijke contactgegevens in het bericht.
Hier kunt u een bericht toevoegen aan het forum. Het zal echter niet direct zichtbaar worden, maar éérst door de PubCie worden goedgekeurd. Het vermelden van uw e-mailadres is verplicht.
Niet ingelogd