[Aangeboden] Kamer in centrum Den Haag

Am. Bosselaar •
Amicae amicique,
Ik ben op zoek naar een huisgenoot. Komende mei gaat mijn huisgenoot verhuizen, dus ik ben op zoek naar iemand die hem vanaf die maand wil vervangen. Ik woon in een karakteristieke bovenwoning in hartje Den Haag, 5 minuten fietsen van beide grote stations en 1 minuut koprollen naar de grote winkelstraat en de grote markt.
Het huis heeft een grote woonkamer, keuken, twee slaapkamers en een klein balkon, aangrenzend aan de kamer van mijn huisgenoot. De kamer zelf heeft een oppervlakte van 14 m2. Foto’s van de kamer en de rest van het huis zijn hieronder te zien.
De kosten van de kamer zijn ongeveer 550 euro per maand inclusief GWL, internet en belastingen.
Heb je dus interesse om te komen yuppen in hartje Den Haag of meer vragen over de kamer, stuur mij dan een bericht. Komende zaterdagavond ben je welkom om langs te komen om een rondje door het huis te lopen en, mocht je dat willen, een hapje mee te eten. Laat het maar weten.

Met vriendelijke groeten,
Am. Bosselaar Bolletje

Gegevens:
Adres: Schoolstraat 16A Den Haag
Telefoon: 0624385393

Verklapper
Fotos staan hier:
https://1drv.ms/f/s!AihoQBfSzWIog41M71Kj4bi4B2dDww
Openbaar forum Voor iedereen leesbaar, doorzoekbaar door zoekmachines.
Zet [prive] en [/prive] om uw persoonlijke contactgegevens in het bericht.
Hier kunt u een bericht toevoegen aan het forum. Het zal echter niet direct zichtbaar worden, maar éérst door de PubCie worden goedgekeurd. Het vermelden van uw e-mailadres is verplicht.
Niet ingelogd