[Gezocht] Bierdopjes

Am. Blankenstijn
Geliefde Civitas,

Heden ten dage kom ik tot u met een verzoek. Maar eerst is er het één en ander aan context nodig.
Een poosje geleden heeft mijn zus met haar man een nieuw huis gekocht. Dat is allemaal goed gegaan en ziet er nu goed uit. Nu staat er een schuur in de tuin. De muur van deze schuur heeft echter de esthetische waarde van een gemiddelde stoeptegel. Hier moet dus iets aan gedaan worden, daarom wil mijn zwager de hele muur bedekken met bierdopjes. Na een eenvoudige calculatie kwamen er erop uit dat hij er ongeveer 10000 nodig zal hebben. Toch vrij veel om alleen te doen. Hier komt het verzoek dus om de hoek kijken…
Velen van jullie drinken namelijk graag bier. Dit kan in het prachtige Confide of thuis uit de fles. Nu weet ik dat het verzamelen van doppen een niet ongewoon gebruik is en door sommigen als een soort zelfwaardigheidsmeter fungeert.
Ondanks dit vraag ik u om een gunst, zou u een donatie in bierdopjes kunnen doen?
Het is hierbij wel belangrijk dat de dopjes netjes recht zijn en niet gebogen, anders kunnen ze niet gemonteerd worden!

Alvast bedankt.

Doedels,
Am. Blankenstijn
Openbaar forum Voor iedereen leesbaar, doorzoekbaar door zoekmachines.
Zet [prive] en [/prive] om uw persoonlijke contactgegevens in het bericht.
Hier kunt u een bericht toevoegen aan het forum. Het zal echter niet direct zichtbaar worden, maar éérst door de PubCie worden goedgekeurd. Het vermelden van uw e-mailadres is verplicht.
Niet ingelogd