[Aangeboden] Kamer Huize A.D.A.M.

Am. Langerak
Beste allen,

Per 1 mei komt er een kamer vrij op Huize A.D.A.M. Daarom zijn wij nu opzoek naar een nieuwe mannelijke huisgenoot. Huurprijs is ongeveer 380 euro, echter heb je recht op ongeveer 60 euro huurtoeslag.

-Ongeveer 19 m^2 oppervlakte
-AH naast de flat
-Hoogste huis der Civitas op 14 hoog aan de E du P.
-5 geweldige huisgenoten
-Snel internet
-Balkon met bbq, frituur, zon, uitzicht en soms een slapende huisgenoot
-10 minuten fietsten naar Confide of de TU
-Wasmachine, droger, 2 douches, 2 toiletten

Heb je interesse dan stuur dan een mailtje of appje of laat een reactie op dit draadje achter.

Namens Huize A.D.A.M.
Jens Langerak
Am. Veldhuis
Uit ervaring kan ik deze kamer en veelzijdige huisgenoten van heel harte aanbevelen. Bij twijfel gewoon een berichtje sturen en een happie komen eten!
Am. Annot
Wat onze HO nog vergeten is te vermelden, is dat onze ontzettende keuken-GR de nieuwste technologieën bevat.
Ik heb het dan even niet over het koffiezetapparaat, de waterkoker, het tostiijzer, de magnetron en de gasoven...
Nee, ik heb het over onze ontzettende Vol Hoge Definitie Beeldbuis waar we zaken als het sinterklaasjournaal op kijken, en over een Draadloos Blauwe Tand Audiosysteem waarmee we harde pokoes pompen tijdens de afwas.
Am. Veldhuis
Mooie Civitas,
Ietwat overrompeld moeten we (helaas) meedelen dat de instemmingen vol zitten. Nog nooit is ons huis zó populair geweest dat we de komende 2 weken geen avond meer overhebben voor nog meer instemmingen. Zelfs de weekenden zijn bezet. Excuses.
Groetjes van de paradijsbewoners van Huize A.D.A.M.
Openbaar forum Voor iedereen leesbaar, doorzoekbaar door zoekmachines.
Zet [prive] en [/prive] om uw persoonlijke contactgegevens in het bericht.
Hier kunt u een bericht toevoegen aan het forum. Het zal echter niet direct zichtbaar worden, maar éérst door de PubCie worden goedgekeurd. Het vermelden van uw e-mailadres is verplicht.
Niet ingelogd