Kamer voor vluchteling

Am. Hekman
Hallo allemaal!

Dit weekend sprak ik een vriend van me die veel contact heeft met vluchtelingen. Nu vroeg hij mij of ik iemand ken die z'n kamer zou willen onderverhuren aan een erg leuke christelijke phd-student, die als vluchteling uit Iran al drie jaar op status wacht. Het lijkt me geweldig als we deze phd-student kunnen helpen aan een kamer!

Hier stelt Azad zich nog even kort voor:

My name is “Mojtaba” but my family wanted to name me “Azad”. It wasn’t possible to name their son Azad which means “Freedom”.I was born in west of Iran, studied biology and used to teach in university in Iran. I like coffee but more than coffee, like to drink it with my friends. Im studying biblical science in a school in Rotterdam. Also use to work volunteerly to make a tiny difference to make our city a better place to live. Now I’ve a great community of people around me that believe in me and are supporting me to build a new life in this country.

Heb je een kamer of ken je iemand die een kamer wilt onderverhuren? Laat het mij dan even weten!

Groetsels,

Am. Hekman
Openbaar forum Voor iedereen leesbaar, doorzoekbaar door zoekmachines.
Zet [prive] en [/prive] om uw persoonlijke contactgegevens in het bericht.
Hier kunt u een bericht toevoegen aan het forum. Het zal echter niet direct zichtbaar worden, maar éérst door de PubCie worden goedgekeurd. Het vermelden van uw e-mailadres is verplicht.
Niet ingelogd