[vraag/aanbod] Supermarkt spaaracties

Am. Vrijmoeth
Ha Civitas,

Ik dacht dat het wel mooi was als we met elkaar voor elkaar kunnen sparen voor de acties van de supermarkt. Als je nog wat zegeltjes, punten of wat dan ook nodig hebt, kan je het droppen dit draadje en wellicht kan iemand u helpen. U kunt natuurlijk ook uw zegeltjes, punten of munten aanbieden in dit draadje.
Am. Vrijmoeth
Direct maar een vraag van mij:

Wie heeft er nog munten van de Jumbo voor een dagje uit? Ama. Linde en ik waren nog opzoek naar wat extra munten. Laat me het weten, want ik heb er nog een paar nodig voor mijn moederdagcadeautje... :)
Am. Vrijmoeth
heeft me al gehlopen aan twee munten! Ik zag dat ik er nog 6 nodig heb dan. Wie helpt me met de laastste stuks?
Am. De Haas jr.
Ha Am. Vrijmoeth en tevens voornaamgenoot,

Ik heb nog een hele munt voor een dagje uit tot mijn beschikking. Ik zal deze aanstaande donderdag voor u meenemen naar de borrel.

Groetjes,

Am. de Haas jr.
Am. Ras jr.
Beste Am. Brijmoeth,

Wij hebben nog 4 munten in de aanbieding. Deze zullen beschikbaar zijn op de borrel. Als u aan de eisen voldoet.

Tot vanavond!
Openbaar forum Voor iedereen leesbaar, doorzoekbaar door zoekmachines.
Zet [prive] en [/prive] om uw persoonlijke contactgegevens in het bericht.
Hier kunt u een bericht toevoegen aan het forum. Het zal echter niet direct zichtbaar worden, maar éérst door de PubCie worden goedgekeurd. Het vermelden van uw e-mailadres is verplicht.
Niet ingelogd