Iftar maaltijd met Stichting Saffraan

Ama. Golverdingen
Ha mooie leden,

Via de abactiale mail kreeg ik dit oproepje van Stichting Saffraan:
Citaat van Stichting Saffraan:

Beste C.S.R. leden,

Afgelopen december 2018 hebben wij aan mogen sluiten bij jullie kerstdiner in Delft. Voor ons een mooi moment om kennis met jullie te maken. Vervolgens is er geregeld contact geweest tussen ons. Op basis van deze ervaring willen wij jullie uitnodigen voor een bijzondere avond.

De maand Ramadan heeft op maandag 6 mei zijn intrede gedaan in ons vluchtig wereldse leventje. Voor de moslimgemeenschap staat de Ramadan geheel in het teken van individuele zelfbeheersing en collectieve verbinding. Een waardevolle maand met talloze voordelen die ons menselijke verbeelding iets te boven gaat.

In het kader van deze prachtige maand, verbinding daarbij inbegrepen, organiseert Saffraan een iftar. Het samenzijn en eten zal resulteren in iets meer inzicht in elkaars wereld. Middels constatering van verschillen ontstaan raakvlakken. Deze zijn dan weer fundamenteel van belang voor een welgevormde samenleving. Hoe klein soms dan ook.

Dus hierom en daarom willen wij je graag uitnodigen om aan te schuiven tijdens het iftar-diner op vrijdag 24 mei om 21.00 uur. De iftar vindt plaats in Den Haag, Carelshavenstraat 7. Aanmelden kan via deze link.

Hartelijk welkom en tot daar.

Team Saffraan

Zelf lijkt het me best wel tof om een keer een iftar maaltijd mee te maken. Als er nog wat C.S.R.-ers dat tof lijkt ga ik graag met ze samen. Laat ff je interesse weten via deze ketzer:

bewerkt door
Openbaar forum Voor iedereen leesbaar, doorzoekbaar door zoekmachines.
Zet [prive] en [/prive] om uw persoonlijke contactgegevens in het bericht.
Hier kunt u een bericht toevoegen aan het forum. Het zal echter niet direct zichtbaar worden, maar éérst door de PubCie worden goedgekeurd. Het vermelden van uw e-mailadres is verplicht.
Niet ingelogd