[Aangeboden]

Niet ingelogd
Beste allen

Momenteel zij wij op zoek naar het missend puzzelstukje van onze laatste kamer, de bewoner. Daarom zijn wij nu op zoek naar een huurder voor een langere periode. Het betreft een kamer van 15m2 in een huis met 3 anderen (2 studenten, 1 werkende) 10 minuten fietsen naar de TU en het station. De huurprijs is 500 euro inclusief g/w/e. Verder hebben wij:

-een ruime tuin voor de welverdiende BBQ's
-een Jumbo en Lidl op loopafstand, de grootste AH van Nederland 5 min fietsen
-3 (2m/1v) huisgenoten die houden van een spelletje (Kolonisten, Risk, Carcassonne etc.)
-snel internet
-wasmachine

Mocht je interesse hebben dan hoor ik het graag!

Met vriendelijke groet,

Robert Jansen

Niet ingelogd
Hoi Robert,
Ik ben een christelijke aankomend student van de TU en ben op zoek naar een kamer in een huis met mensen die net als ik gelovig zijn.
Verdere info geef ik liever in een persoonlijke mail.
Groet, Vera

Niet ingelogd
Hallo Robert,

Ik ben een gelovig persoon en hoop volgend jaar in Delft aan de TU te komen gaan studeren. Deze optie klinkt mij natuurlijk goed in de oren, aangezien ik nog moet beginnen aan mijn bachelor en er dus nog wel voor langere tijd zal zitten. Graag hoor ik een reactie van je via mijn mailaccount:

Openbaar forum Voor iedereen leesbaar, doorzoekbaar door zoekmachines.
Zet [prive] en [/prive] om uw persoonlijke contactgegevens in het bericht.
Hier kunt u een bericht toevoegen aan het forum. Het zal echter niet direct zichtbaar worden, maar éérst door de PubCie worden goedgekeurd. Het vermelden van uw e-mailadres is verplicht.
Niet ingelogd