Christelijke student uit Thailand zoekt kamer

F Duijzer ~
Ik kreeg onderstaande vraag van Eelkje Bikker:
Ik ben werkzaam bij de organisatie Interserve, die mensen uitzend naar het midden Oosten en Azië om Jezus bekend te maken. We zijn een Internationale organisatie. Onze mensen komen van over de hele wereld. Een echtpaar werkzaam in Thailand benaderde ons met een vraag of we hen konden helpen. Hun zoon gaat studeren in Delft, maar is nu nog in Thailand en het is erg moeilijk voor hen om op afstand een kamer te organiseren. Kunnen jullie ons helpen om dit gezin (ik vermoed dat ze uit Korea komen) te helpen?

Neem even contact met mij op als je een kamer weet.
Am. Haasnoot jr.
Als je op Room.nl (kamer site van duwo) aangeeft dat je in het buitenland woont kan je voorrang krijgen voor kamers via duwo. Dit heb ik zelf ook gedaan, als je dan in Nederland ben is het makkelijker om naar instemmingen te gaan.
F Duijzer ~
Citaat van 1817:
Als je op Room.nl (kamer site van duwo) aangeeft dat je in het buitenland woont kan je voorrang krijgen voor kamers via duwo. Dit heb ik zelf ook gedaan, als je dan in Nederland ben is het makkelijker om naar instemmingen te gaan.

Dat hebben ze al gedaan, maar het blijkt dat erg veel internationale studenten een kamer zoeken ;-)
Openbaar forum Voor iedereen leesbaar, doorzoekbaar door zoekmachines.
Zet [prive] en [/prive] om uw persoonlijke contactgegevens in het bericht.
Hier kunt u een bericht toevoegen aan het forum. Het zal echter niet direct zichtbaar worden, maar éérst door de PubCie worden goedgekeurd. Het vermelden van uw e-mailadres is verplicht.
Niet ingelogd