After Live it! Lunch: woensdag 12 juni 12:45u @Confide

F Duijzer ~
Waarde civieten, beste Live-it! gangers,

We houden een after Live-it! lunch om verhalen met elkaar te delen over wat jou geraakt heeft, wat je geleerd hebt of waar je komende tijd mee verder wilt n.a.v. de Live-It. Mocht je juist een beetje teleurgesteld zijn in de conferentie of heeft het je niet de geloofsopbouw gegeven die je had verwacht dan ben ik ook benieuwd naar je verhaal.

Om Ama. Golverdingen te citeren:
Wat was het een heerlijke conferentie weer! Orga bedankt!

Het lijkt me tof om verhalen met elkaar te delen over wat jou geraakt heeft, wat je geleerd hebt of waar je komende tijd mee verder wilt n.a.v. de Live-It. Mocht je juist een beetje teleurgesteld zijn in de conferentie of heeft het je niet de geloofsopbouw gegeven die je had verwacht dan ben ik ook benieuwd naar je verhaal.

Zelf ben ik echt geïnspireerd door Connie's praatje over Efeze 4. Ik probeer regelmatig slechte gewoontes af te leren en hiermee mijn leven steeds meer om Jezus te laten draaien. Dit lukt me vrijwel nooit zoals ik zou willen en dat zorgt voor teleurstelling. Efeze 4 laat zien dat als je iets slechts wilt stoppen dat je er dan ook iets goed ervoor in de plaats kunt zetten. Ook is het een proces wat je elke dag weer opnieuw in gang moet zetten vanuit het besef dat je een kind van God bent. Haar praatje gaf me weer nieuwe moed om mijn leven weer meer op God te focussen en het een leven in eer van hem te laten zijn.

Dit is een boodschap en opdracht die ik mee neem vanaf de Live-It. Wat is de jouwe?
Am. Schrier •
Straks dus, wees erbij!
Openbaar forum Voor iedereen leesbaar, doorzoekbaar door zoekmachines.
Zet [prive] en [/prive] om uw persoonlijke contactgegevens in het bericht.
Hier kunt u een bericht toevoegen aan het forum. Het zal echter niet direct zichtbaar worden, maar éérst door de PubCie worden goedgekeurd. Het vermelden van uw e-mailadres is verplicht.
Niet ingelogd