Internationale student zoekt tijdelijke kamer (aug-jan)

F Duijzer ~
Hello I'm Michael Folta and I'm looking for Christian roommates. I'll be coming to Delft end of August through Januari for the architecture exchange program.

I'm looking for housing (preferably under or around 400€ ) and I'm super flexible with size, roommates, or even sharing a space. Here's a little about me...

I was a raised as a christian and was homeschooled alongside my two younger brothers, which allowed my family and I to live in Rwanda and travel a lot during my highschool years. Growing up I’ve been a part of many different churches/denominations and am now invested in the Baptist campus ministry at Virginia Tech for the last 3 years in college. Through this community, I’ve come to love facilitating discussions, hosting people at my house, and growing through one-on-one discipleship. I love all team sports, being outdoors, coffee shops, and weekend excursions. I'll will be doing an Architecture exchange program which will include a lot of time in studio, but I am very keen on getting to know and spend time with the people around me.

Thanks!

Michael Folta
Am. Bosch
Misschien hebben we een nieuw subforum nodig voor internationale christelijke studenten die een kamer zoeken.

Maar gezien de kamernood vraag ik me af of ze veel succes zullen hebben. Misschien geeft het hebben van een buitenlandse onderhuurder daarentegen wel een grappige dynamiek...
Openbaar forum Voor iedereen leesbaar, doorzoekbaar door zoekmachines.
Zet [prive] en [/prive] om uw persoonlijke contactgegevens in het bericht.
Hier kunt u een bericht toevoegen aan het forum. Het zal echter niet direct zichtbaar worden, maar éérst door de PubCie worden goedgekeurd. Het vermelden van uw e-mailadres is verplicht.
Niet ingelogd