Vrouwenkamer op De Zilveren Hinde - per 15 juli

Ama. Boerma
Hoi Leuke vrouw,

Wij zijn op zoek naar jou! Vanaf half juli komt er permanent een kamer bij ons vrij. Dit is je kans om in het enige echte vrouwenhuis van de Civitas te komen wonen aan de Cornelis Trompstraat 36. Samen met vier andere topwijven deel je de keuken, ''badkamer'', balkon en grote tuin, waar we zomers heerlijk vertoeven. Naast dit alles heb je ook de gezelligste buren van de Civitas, de mannen van De Gouden Leeuw.

De kamer zelf is klein maar fijn!
- 8m2
- dikke inbouwkast
- ongeveer €222,- inclusief
- optioneel bed en bureau om over te kopen
- locatie: Beter kan niet! Op kruipafstand van de TU en de Jumbo en belangrijker op nog geen 5 minuten fietsen van C.S.R.

Lijkt dit je wat? Stuur hieronder dan een bericht met je mailadres. Dan nodigen we je graag een keer bij ons thuis uit!

Kus kus,

de vrouwen van DZH
Heleen, Julia, Denice en Ellen

bewerkt door Ama. Boerma
Niet ingelogd
Hey lieve vrouwen van DZH,

Ik ben Christie van de Ruit, ik ben 19 jaar en ben op dit moment eerstejaars KT-er. Volgend jaar wil ik graag lid worden bij CSR en om optimaal te kunnen genieten van mijn studententijd wil ik op kamers. Het lijkt me daarom super leuk om bij jullie te komen wonen. Hopelijk nodigen mij uit om jullie huisje te komen bewonderen.

Kus kus

Christie van de Ruit

Niet ingelogd
Hoi!!
Ik ben Sterre, 17 jaar en woon nu nog in Friesland. Volgend jaar ga ik bouwkunde studeren aan de TU. Ik ben op zoek naar een leuke kamer waar ik van m’n studententijd kan genieten. Het zou super leuk zijn als jullie me uit zouden nodigen voor een bezoekje aan jullie huis! Mijn mail: .
Hopelijk tot snel!!!

Niet ingelogd
Hoihoi,

Ik ben Leonoor Eikelboom, bijna 18 jaar en heb net mijn vwo afgerond in Nijmegen. Volgend jaar ga ik naar Delft om bouwkunde te studeren en ik ben dus op zoek naar een kamer. Ook ben ik zeker van plan te gaan kijken bij CSR.
Ik zag dit langskomen en dat leek me wel wat :) Als de instemming dus nog niet is geweest lijkt het me leuk om langs te komen!

Als je verder nog iets van me wil weten dan hoor ik het wel!

Leonoor

mailadres:

Openbaar forum Voor iedereen leesbaar, doorzoekbaar door zoekmachines.
Zet [prive] en [/prive] om uw persoonlijke contactgegevens in het bericht.
Hier kunt u een bericht toevoegen aan het forum. Het zal echter niet direct zichtbaar worden, maar éérst door de PubCie worden goedgekeurd. Het vermelden van uw e-mailadres is verplicht.
Niet ingelogd