Read it! 2019 - Facing Jesus

Ama. Weijts
Lieve leden,

Kunnen jullie ook geen genoeg krijgen van alle conferenties? Dan heb ik goed nieuws! Van 6 tot 8 september is er namelijk weer één. Read it! 2019 – Facing Jesus.
Voor wie nog niet eerder naar de Read it! is geweest; het lijkt op de Live it!, maar het heeft een drukker programma en is gericht op het toerusten van kringen.

Over het thema:
De echte goede borrels tot diep in de nacht, de oprechte vraag toen je het moeilijk had of die blik terwijl je dacht dat je er helemaal alleen voor stond. Écht contact waarbij we elkaar zien en spreken, dat is waar we zo vaak behoefte aan hebben.
De meeste tijd zijn we bezig met onze studie, sociale media, oppervlakkige gesprekken. In hoeverre zijn we echt verbonden met elkaar? Zien wij anderen wel echt? Er zullen altijd wel momenten blijven van eenzaamheid, schaamte of twijfel in ons leven. Waar kunnen we de mogelijkheid vinden om te vragen hoe het écht met iemand gaat?
Dit weekend is gericht op Gods woord. Deze Read-It! duiken we de bijbel in voor de ontmoetingen die Jezus had met de mensen die Hij tegenkwam. Hij neemt echt de tijd voor andere mensen. Hij kijkt en ziet ze staan. Facing Jesus gaat over wat een echte ontmoeting met Jezus doet. Wat gebeurt er als we de verbinding met Jezus en met elkaar maken?

Meld je nu aan op ifes.nl/readit met vroegboekkorting tot en met 31 juli.
6-8 september, de Betteld
We zien je daar!

Read it! commissie 2019

Fotoalbum niet gevonden: /2018-2019/Posters/Read it 2019 Facing Jesus.jpg

bewerkt door
bewerkt door
Am. Van der Weijden •
Oeehhh komt er ook een ketzer en een prijs op de stek?😀
Ama. Weijts
Oehh, je vraagt erg veel van mijn stekkunsten, maar hier heb je je ketzer Prius!
Am. Annot
Zin aan!
Ik heb me zojuist ingeschreven en besefte me dat de vroegboekkorting nog maar een weekje geldig is! Aarzel niet langer en meld u aan!

poah, kijk dat lichtingstaartdiagram!

bewerkt door
Ama. Weijts
Yesss, nog precies 1 week vroegboekkorting. Schijf je nog snel in en bespaar nog €5,-.

De inschrijvingen voor de tracks gaan binnenkort ook open, meer info volgt.

IFES-stek
Ama. Weijts
Vandaag is de allerlaatste dag dat je vroegboekkorting kan krijgen. Schrijf je nog snel in!
Ama. Weijts
Joee, nog maar t/m volgende week zondag de mogelijkheid om je in te schrijven voor de Read it! Wees er snel bij!
Am. Van der Velden

Ziet u dat kleine stukje geel in deze taartdiagram? Dat kan groter!

HIER AANMELDEN: https://www.ifes.nl/conferenties/read-it

Verklapper
Vraag me maar hoe tof IFES conferenties zijn

bewerkt door : tofheid van IFES confernties
Am. Van Selm
Heeft iemand nog een plekje over in een tent?
Am. Weststeijn
Yess, je kan mijn 2-persoonstentje wel completeren Guan!
Am. Geerts •
Ooh, ik heb ook nog een tentplek over. 3-persoonstent, geschikt voor twee personen, dus voor nog één persoon plaats.

PS. Dibsen mag hier, stuur me daarna wel een appje, want ik ben niet meer de forumtijger van weleer.

Am. De Vogel vergezeld me.

bewerkt door : PS
bewerkt door : Am. De Vogel
Am. Van Selm
Inmiddels had ik al een tentplek aangeboden gekregen van Am. de Vries, hulde daarvoor! Daarnaast rijd ik op zaterdag in alle vroegte naar de Read-It om op tijd te zijn voor de ochtenddienst; nog 3 plekken beschikbaar.
Am. Elffers
Heeft iemand nog een plek vrij voor heen rijden op vrijdag? En zijn er anders mensen die met de trein gaan en eventueel samen willen reizen?
Am. Harwig
Hallo!
Ik heb nog 1 plekje over in de auto.
We vertrekken om 16:00 stipt vanaf station Delft.
Peter, jij kan dan ook nog met ons mee als je wil!
Am. Nederveen
Ik heb nog één vrij plekje voor de Read-It. Wel vanaf Hardinxveld, dus we vertrekken dan om 16:35 met de trein vanaf Delft. Dibsen kan hier.
Ama. Van Winkoop
Goed nieuws! Vanuit C.S.R. is er €7.50 subsidie voor de Read-it! Deze is overgemaakt naar een ieder die zich had ingeketzt.

bewerkt door
Openbaar forum Voor iedereen leesbaar, doorzoekbaar door zoekmachines.
Zet [prive] en [/prive] om uw persoonlijke contactgegevens in het bericht.
Hier kunt u een bericht toevoegen aan het forum. Het zal echter niet direct zichtbaar worden, maar éérst door de PubCie worden goedgekeurd. Het vermelden van uw e-mailadres is verplicht.
Niet ingelogd