Kamer vrij bij Het Schip van Columbus per 1 augustus

Am. Lampe
Per 1 augustus komt er een kamer vrij op Het Schip van Columbus. Daarvoor zoeken wij een nieuwe huisgenoot.

Het huis ligt in het mooie buitenhof. Het is 10 minuten fietsen naar Confide en de TU en zo’n 2 minuten naar de lidl.
Naast 4 C.S.R’ers heeft het huis een beamer met scherm, een grote tuin met een bierkratten bank en BBQ, een GR met podium en een schuur.
De kamer zelf is 12 m2 en heeft toegang tot de tuin.
De huurprijs voor de kamer is 302.- excl.

De instemming vindt komende vrijdag 5 juli plaats.
Als je interesse hebt laat het ons weten via dit draadje of stuur mij een appje (ook als je niet bij de instemming kan zijn maar wel interesse hebt).

Het Schip van Columbus,

Peter, Casper, Tobias, Loren

bewerkt door Am. Lampe
Niet ingelogd
Hi mannen van Het schip van Columbus,

Met m'n verse BSA op zak ben ik wel toe aan een wat actiever studentenleven in Delft met een vereniging. Donderdag kom ik ook langs bij de open avond van C.S.R. en ik ben dan ook zeker geïnteresseerd in de kamer die vrijkomt in jullie mooie huis!
Ik zou graag langskomen bij de instemming om met jullie kennis te maken en de kamer te kunnen zien :)

Groetjes,
Maarten

Niet ingelogd
Hallo,
Ik ben Maarten (niet dezelfde als hierboven :) en ik zou ook graag in aanmerking komen voor jullie kamer. Ik kom uit soest en ben 17 jaar.
Helaas moet ik 4 juli wel werken..
Groeten,
Maarten

Niet ingelogd
Beste bewoners van Het Schip van Columbus,

Jullie zullen het vast niet geloven maar ik ook ben Maarten (wat een toeval en als je het niet geloofd: Facebook heeft altijd gelijk). Mijn achternaam is de Jong, 19 jaar en ik kom uit het Westland. Ik ben eerste jaars IO student en volgend jaar ga ik hopelijk met m'n p het volgende jaar in. Ik ben op dit moment nog lid van Groover en ik vind het dan ook leuk om muziek te maken en luisteren. En ohja fun fact: ik ga naar de kerk in de Morgenstond Delft.
Donderdag kom ik gezellig een kijkje nemen op Confide om vervolgens volgend jaar m'n studentenleven te verrijken als lid van C.S.R.
Ik zou graag vrijdag naar de instemming komen om mezelf voor te stellen en in de kamer te kijken! Wel vraag ik me af wanneer het op de dag zal plaatsvinden omdat ook ik zit met werk.

Ik hoop jullie vrijdag te zien!

Groetjes,

Maarten (de Jong)

Am. Van der Weijden
Hueee lichtingsmaarton!

offtopic door Am. Borst sr.
Am. Kramer jr.
Deze draad is een aanmoediging voor de zwemelfstedentocht geworden:
MAARTEN MAARTEN MAARTEN VAN DER WEIJDEN!!!
Am. Wiersma
Citaat van Am. Kramer jr.:
Deze draad is een aanmoediging voor de zwemelfstedentocht geworden:
MAARTEN MAARTEN MAARTEN VAN DER WEIJDEN!!!

Zuuuiver

Niet ingelogd
Hallo,
Ik wist niet dat er zo veel Maartens in Delft wonen (of gaan wonen), laat staan in Nederland, maar ook ik heet Maarten. Helaas ben ik geen lid van CSR en het is daarom ook super toevallig dat ik deze kamer zomaar uit het niets tegenkwam en ik kreeg deze kamer totaal niet doorgestuurd door een semi oud lid. Overigens studeer ik Bouwkunde en heb ik mijn eerste jaar net afgerond. Ik zing bij het jazzkoor Vocalzz van de studentenvereniging Groover en mijn lievelingsfruit is mango. Ik heb trouwens al een kamer in Delft, en ben ik dus geen lid van CSR, dus jullie moeten deze reactie maar niet al te serieus nemen ;-).
Groetjes!
Maarten

Ama. Golverdingen
Hee VGSD, doe eens even niet.
Am. Geerts
Citaat van Ama. Golverdingen:
Hee VGSD, doe eens even niet.
Beticht je mij of mijn verenigingsgenoot er nou van VGSD'er te zijn?
Niet ingelogd
Hi there,
I am not Maarten but greeting to all Maartens om this thread :) . I just got this link from a freind from church who is member of CSR . I am really happy to see that there actually is a place to look for rooms where you can share with other chrisians -- it will not be only a place to rest but a place to grow. I am actually looking for a room to move in as well and I will look forwared if there is an opportunity to move to your place.

Thanks,
Sincerely,
Yonatan Woldeleul Shiferaw

Openbaar forum Voor iedereen leesbaar, doorzoekbaar door zoekmachines.
Zet [prive] en [/prive] om uw persoonlijke contactgegevens in het bericht.
Hier kunt u een bericht toevoegen aan het forum. Het zal echter niet direct zichtbaar worden, maar éérst door de PubCie worden goedgekeurd. Het vermelden van uw e-mailadres is verplicht.
Niet ingelogd