Kamer voor een halfjaar gezocht

Niet ingelogd
Hey,

Ik ben Tjardo en studeer momenteel in Wageningen. Komend halfjaar ga ik de minor House of the Future aan de TU volgen. Ik hoop komend halfjaar een toptijd te hebben in Delft en daar lijkt mij jullie huis geschikt voor! Ik zoek een huis met chille huisgenoten, die soms samen willen chillen, eten, bier drinken en gekke avonturen willen beleven. Ik zal er niet alleen doordeweeks zijn, maar zal zo nu en dan ook de weekenden in Delft doorbrengen. In Wageningen ben ik aangesloten bij een christelijke studentenvereniging, maar in Delft niet, omdat ik daar maar een halfjaar studeer. Het lijkt mij tof om het christelijke studentenleven in Delft weer op te pakken

Ik ben 20 jaar en studeer landschapsarchitectuur. Ik ben een serieuze student, maar hou zeker van een biertje, en vaak blijft dat niet bij een. Ik kan heel actief en enthousiast zijn en ben soms een beetje gek. Ik ben sportief ingesteld en heb voorheen gevolleybald, maar doe daar vrij weinig mee. (Behalve beetje hardlopen en wielrennen). Ik ben geboren in Friesland, ben geen boer en heb een vriendin uit Zeeland. Ik heb geen huisdieren, kan goed koken, ben creatief en heb nog geen kamer in Delft. Facebook en Instagram gebruik ik eigenlijk niet, dus daar is niets over mij te vinden.

Ik hoop snel van jullie te horen

Joe,
Tjardo

Openbaar forum Voor iedereen leesbaar, doorzoekbaar door zoekmachines.
Zet [prive] en [/prive] om uw persoonlijke contactgegevens in het bericht.
Hier kunt u een bericht toevoegen aan het forum. Het zal echter niet direct zichtbaar worden, maar éérst door de PubCie worden goedgekeurd. Het vermelden van uw e-mailadres is verplicht.
Niet ingelogd