Vrouwenkamer op Versailles

Am. De Groot sr.
In verband met het afstuderen van onze huisoudste, is het grootste C.S.R. huis per 1 september op zoek naar een nieuwe huisgenoot!

De specs:
- 14 mm2
- eigen douche en wastafel
- 347,47 euro inclusief
- 11 hele leuke huisgenoten die allemaal lid zijn van C.S.R. (7 man, 4 vrouw)
- Supermarkt en Delftse Hout op kruipafstand
- Verder alle belangrijke dingen binnen 10 minuten fietsen (TU, Confide, Centrum)
- Grote gemeenschappelijke ruimte
- 2 gedeelde keukens
- Tuin
- Alles gelijkvloers zodat het voelt alsof je in een vakantiehuis woont (dit was vroeger een ggz-instelling)
- Wonen in het grootste en paleiselijkste C.S.R.-huis

Als je een beetje gezellig bent, vrouw, (adspirant) lid bij C.S.R. en geïnteresseerd om een kijkje te nemen, kan je een reactie achterlaten op dit bericht en hoor je snel van ons.

Liefs,
Huize Versailles
Am. Kramer jr.
Moet je per sé vrouw zijn voor deze kamer?
Am. Kool sr.
Dit is óf een vrij kleine kamer met een oppervlakte van veertien vierkante millimeter, óf een inhoud van 14 mm2 = 14 m m2 = 14 m3 wat, met een hoogte ergens tussen de 2.5 en 3 meter, nog steeds niet heel groot is :) Toch een beetje jammer voor het grootste C.S.R. huis...
Niet ingelogd
Hallo,
Mijn naam is Serah en in september begin ik mijn studie bouwkunde. Het lijkt mij erg leuk om in Huize Versailles te komen wonen. Ik houd van gezelligheid, koken en creativiteit. In mijn vrije tijd vind ik het leuk om met vrienden terrasjes te pakken. Het lijkt mij leuk om met medehuisgenoten bij dezelfde studentenvereniging te zitten en daarom zou ik me ook zeker aansluiten bij C.S.R. Ook zou ik wel een kijkje willen nemen in jullie huis en zou ik graag naar jullie bezichtiging of instemming komen!

Groetjes,

Serah

Niet ingelogd
Hoihoi!
Mijn naam is Sarah en ik ben 18 jaar.
Komend schooljaar hoop ik IO te gaan studeren aan de TU en ik ben daarom hard opzoek naar een kamer!

Op dit moment woon ik in het mooie Zeeland en ben dan ook vaak op het strand te vinden met vrienden, muziek en een drankje.
Ik ben vrolijk, rustig en hou ontzettend van gezelligheid, maar ik kan me ook prima alleen vermaken.
Ik geniet van terrasjes, koken, planten, interieur, spontane uitjes, creatief bezig zijn en af en toe een feestje!
Momenteel ben ik nog geen lid van een studentenvereniging, maar ik ben van plan lid te worden van CSR.

Ik kijk uit naar een reactie , tot snel!
Groetjes,
Sarah

Ama. Van Riggelen jr.
Ik hoorde vier voorwaarden waar ik wel aan blijk te voldoen, dus dan houd ik mij aanbevolen!
Openbaar forum Voor iedereen leesbaar, doorzoekbaar door zoekmachines.
Zet [prive] en [/prive] om uw persoonlijke contactgegevens in het bericht.
Hier kunt u een bericht toevoegen aan het forum. Het zal echter niet direct zichtbaar worden, maar éérst door de PubCie worden goedgekeurd. Het vermelden van uw e-mailadres is verplicht.
Niet ingelogd