[Aangeboden] Tijdelijke kamer op Huize * Asterix

Am. Marting
Beste Leden, Novieten, Externen,

Binnenkort komt er een kamer vrij in het prachtige Huize * Asterix. Een huis met prachtige geschiedenis en tradities! De kamer is voor een half jaar beschikbaar vanaf 1 oktober.

De kamer heeft een prachtig ochtendzonnetje om heerlijk mee wakker te worden. Hier kunt u dan ook heerlijk met uw 3 huisgenoten de ochtendkoffie nuttigen, voordat u binnen 5 minuten fietsen op de TU kan studeren.

Verder geeft de 14m2 ruimte genoeg voor al uw gebruik. De kamer is voorzien van een bank, bureau tafel, stoel en hoogslaper. Dit maakt deze kamer uitermate geschikt als start voor uw tijd in Delft! Een noemenswaardige feature is de beamer muur waar u onbeperkt films op kan kijken. Dit alles voor slechts 295 euro p/m incl g/w/l.

Als laatste heeft het huis een prachtige tuin waar er regelmatig wordt gebarbecued en waar we onze 3 kippen houden voor de lekkere eitjes.

Kortom, wilt u niet ver fietsen, met gezellige huisgenoten barbecueen, kaarten en speciaalbierdrinken? wilt u een prachtige plek in Delft? Stuur dan een berichtje om a.s. Donderdag 18:00 langs te komen voor een heerlijke maaltijd en een kennismaking met het huis!

Met vriendelijke groet,

Louis Marting(DirectiX)
+31 6 12655358
louie.marting@yahoo.com

bewerkt door Am. Marting : aangegeven wanneer kamer beschikbaar is.
Niet ingelogd
Hallo,
Mijn naam is Hannee en ik ben 17 jaar oud. Ik studeer International Law op de Haagse hogeschool. Het is voor mij niet te doen om elke dag heen en weer te reizen, vandaar dat ik opzoek ben naar een kamer in/rondom Den Haag. Alleen a.s donderdag kan ik niet omdat ik deze week introductieweek heb. Is er ook nog een andere mogelijkheid?

Ik hoor graag snel van u terug!

Vriendelijke groet,
Hannee

bewerkt door Am. Borst sr. : achternaam prive

Openbaar forum Voor iedereen leesbaar, doorzoekbaar door zoekmachines.
Zet [prive] en [/prive] om uw persoonlijke contactgegevens in het bericht.
Hier kunt u een bericht toevoegen aan het forum. Het zal echter niet direct zichtbaar worden, maar éérst door de PubCie worden goedgekeurd. Het vermelden van uw e-mailadres is verplicht.
Niet ingelogd