[Gevraagd] Sponsoren Toer voor ALS

Am. Van Deursen
Geliefde leden, zwevende novieten,

In het jaar 2017 nam de kennis over ALS in Nederland ontzettend toe door de campagne "Ik ben inmiddels overleden". En hoewel er wereldwijd veel onderzoek wordt gedaan, is de oorzaak tot op heden onbekend.

Hoop op een toekomst – met een gemiddelde levensverwachting van 3 tot 5 jaar na de eerste symptomen – is er voor de 1500 patiënten nog niet. Het relatief kleine aantal patiënten maakt dat onderzoeksbudgetten van de farmaceutische industrie en de overheid nihil zijn; verreweg het meeste wetenschappelijk onderzoek naar ALS in Nederland wordt gefinancierd door giften aan Stichting ALS Nederland.
tekst van https://www.als.nl/wat-is-als/

Omdat ik inmiddels ook iemand heb leren kennen met ALS, Conny, steun ik team Conny door mee te fietsen met de Toer voor ALS: ik ga zo'n 80 kilometer fietsen om geld op te halen voor onderzoek.

Daarom wil ik u graag vragen om een kleine gift, bijvoorbeeld in de vorm van uw lichtingsjaar in euro's. Elk klein beetje helpt om deze ziekte de wereld uit te krijgen. Dat kan via deze link.

Heeft u nog vragen over wat ALS nu precies is, check dan nog even het filmpje hieronder.

Spreek me vooral aan als u me eens ziet, of app me, wanneer u vragen heeft! Dat kan natuurlijk ook hieronder!

Amicaliter,

Am. van Deursen
Dank voor uw donatie!
Am. Van Deursen
Ciao tutti!

Inmiddels heb ik mijn streefbedrag (€150) behaald! Mijn ontzettende dank als u de gelukkige gulle gever bent. Maar meer geld ophalen voor onderzoek = meer beter, dus als u graag een goed doel wilt steunen, beveel ik dit van harte aan!

Amicaliter,

Am. Van deursen
Openbaar forum Voor iedereen leesbaar, doorzoekbaar door zoekmachines.
Zet [prive] en [/prive] om uw persoonlijke contactgegevens in het bericht.
Hier kunt u een bericht toevoegen aan het forum. Het zal echter niet direct zichtbaar worden, maar éérst door de PubCie worden goedgekeurd. Het vermelden van uw e-mailadres is verplicht.
Niet ingelogd