[gezocht] Student die een (tijdelijk of vast) wil schoonmaken (TU Wijk)

Niet ingelogd
Amicae, amicique,

Op het moment ben ik 38w zwanger, en mijn man en ik zouden graag iemand voor de komende tijd een schoonmaakbaantje van 2-3 uur in de week aan willen bieden (tijdelijk of vast).
We wonen 'naast' de TU Wijk (zeg maar de straat tussen CiTG en Natuurkunde doorsteken), dus je zou het evt kunnen combineren met tussenuren overbruggen.
We hebben een appartement van 80m2 en wonen daar met onze zoon (1,5jr) en straks onze dochter.
Het is ook een beetje voor gezelschap als ik straks alleen ben met de baby.
Dagen mogen flexibel zijn (ene dag op maandag en dan de volgende week weer op een woensdag bv) , afbellen op dezelfde dag/afspreken voor de volgende dag als het niet uit komt is prima.
Oftewel, leuk/handig voor als je een tussen jaar hebt.

Werkzaamheden zijn: het schoonmaken van de hal, woonkamer, toilet, badkamer, keuken, strijkwerk/opvouwen van was (samen). En dan om de week een slaapkamer, een afstofklusje of ramen zemen ofzo.
Verdiensten zijn 25 euro per week. Ben je een snelle werker en ben je klaar in 2 uur of vind je het fijner om je tijd te nemen? Je mag het zelf bepalen.
PS, als wij op vakantie gaan of afzeggen, krijg jij doorbetaald.

groet,
Ama. Jüdell (2006)

Openbaar forum Voor iedereen leesbaar, doorzoekbaar door zoekmachines.
Zet [prive] en [/prive] om uw persoonlijke contactgegevens in het bericht.
Hier kunt u een bericht toevoegen aan het forum. Het zal echter niet direct zichtbaar worden, maar éérst door de PubCie worden goedgekeurd. Het vermelden van uw e-mailadres is verplicht.
Niet ingelogd