Onderhuur op Rustoord Bingo november-januari

Am. Van den Bos sr.
Beste mensen,

Van 3 november tot en met 31 januari ben ik voor mijn minor in Suriname. Mijn kamer op het mooie vredige rustoord Bingo (Aart van der Leeuwlaan 502, 2624LM Delft) is in die tijd beschikbaar voor iemand anders! Het gaat om een mooie bejaardenkamer van ongeveer 23 m2 met een eigen badkamert, aanrechtje en 6 prachtige zeventientjes en een negentietje als huisgenoten. Verder heeft de kamer bijna alles wat je kan wensen, een bank, bed, bureau, tv, stereo's, gitaar, enzovoorts.

De huur van de kamer bedraagt €414.21, inclusief alles. Je hebt alleen je eigen kleren nodig om hier drie maandjes te vertoeven.

Heb je interesse? Stuur dan even een berichtje naar 06 81708657 of rubo11.98@gmail.com.
Niet ingelogd
Beste mevrouw Van Den Bos,

Ik ben Bob, ben net van het vwo af en begin dit jaar met Civiele Techniek. Ik ging eigenlijk naar Nijmegen maar kwam erachter dat ik gewoon architect kon worden met civiel! Dus een maand geleden alles afgezegd in Nijmegen en ingeschreven aan de TU. Nu kom ik helemaal uit Oss en zoek ik dus een leuke fijne plek in Delft!

Ik houd van warme gezelligheid (ik kom uit N-Brabant), wazige discussies, scherpe humor; me verdiepen in allerlei interessante domeintjes en dingetjes maken en schrijven. Veelal ben ik aan het lezen of tekenen. Verder speel ik ook graag piano (jajaja geen zorgen ik heb er een met koptelefoon). En ehh, ohja ik wil ook gaan sporten!

Het lijkt me geweldig om voor een paar maandjes in je kamer te kunnen wonen.
Ik graag van je,
Bob.

mail:
tel:

bewerkt door : Gegevens privé
Am. Van den Bos sr.
ik heb iemand gevonden, hier kan een slotje op
U kunt hier niet meer reageren omdat dit onderwerp gesloten is.