Kerstroute Tanthof - vrijwilligers gezocht

Ama. Koelewijn
Mijn kerk, de CGK Delft in Tanthof, organiseert dit jaar voor de derde keer een kerstroute. Kinderen uit de wijk kunnen deze route lopen en maken zo kennis met het hele kerstverhaal. Dit was de afgelopen twee keer heel erg leuk en een mooie manier om ook niet-christenen te laten genieten van het kerstverhaal. Op de FB-pagina kun je foto's vinden van eerdere jaren om je een beeld te vormen: https://www.facebook.com/kerstroutetanthof/

Er wordt een route uitgezet met lichtjes en de mensen komen verschillende taferelen tegen die samen het hele kerstverhaal vormen. We zoeken nog mensen die het leuk vinden om een rol te spelen bij één van de taferelen en mensen die op de dag zelf willen helpen met hand- en spandiensten.

We zijn in het bijzonder nog op zoek naar een:
- Jozef
- soldaat
- heraut met een trompet of toeter
- schriftgeleerde
- klaar-over
- figurant die de vuurkorf bewaakt

Voor kostuums wordt gezorgd! Ook is er voor elk tafereel een tekst uitgeschreven, maar je hebt de vrijheid om dit aan te passen (je hoeft dus geen hele lappen tekst te leren).

Als je interesse hebt, laat het even aan mij weten!
Ama. Koelewijn
We zijn nog hard op zoek naar een paar mensen, onder andere als klaar-over, een Jozef en iemand die aan het begin van de route wil staan om de mensen op weg te sturen (met een aantal anderen die het eerdere jaren ook al gedaan hebben).

Ik hoor het graag!
Ama. Koelewijn
We zoeken nog:
- een soldaat
- een heraut (liefst met trompet oid)
- 2 klaarovers
- 1 of 2 mensen om een oogje in het zeil te houden op het achterplein (vuurkorven, kinderen helpen met marshmallows)
Openbaar forum Voor iedereen leesbaar, doorzoekbaar door zoekmachines.
Zet [prive] en [/prive] om uw persoonlijke contactgegevens in het bericht.
Hier kunt u een bericht toevoegen aan het forum. Het zal echter niet direct zichtbaar worden, maar éérst door de PubCie worden goedgekeurd. Het vermelden van uw e-mailadres is verplicht.
Niet ingelogd