[Aangeboden] Ouderejaars Kamer op de Balpol

Am. De Jong sr.
Beste leden,

Binnenkort (maart/april) komt er komt er bij mij een kamer vrij. Am. de Jong • (Peter) gaat namelijk binnenkort trouwen. Het is een appartement op de derde verdieping van Balpol 2 wat gelegen is tussen sport en cultuur (X) en EWI, op de campus dus. Het huis bevat 2 slaapkamers van 20 m^2, een keuken van 15 m^2, een toilet en douche en is in het beheer van Duwo. De kamer die vrijkomt is 20 m^2 met toegang tot het balkon. De huur is ongeveer €350 per maand, inclusief gas/water/licht/internet/tv/belastingen.

Ikzelf ben een master student Electrical/Computer Engineering en ben nog minimaal een jaar of meer bezig met studeren. Daarnaast beun ik nog wat aan kleine projectjes en altijd wel in voor een biertje hier of daar. Ik heb altijd veel liefde voor C.S.R. gehad en kring ook nog steeds vandaar hier dit bericht. Daarnaast doe organiseer ik ook nog een aantal dingen voor mijn studievereniging.

Ben je ouderejaars (2e/3e jaars of ouder) en heb je zin om in deze grote mooie kamer op de campus een keer beter te bekijken? Schroom niet om contact op te nemen om een keer koffie te drinken.

Groetjes,

Jan de Jong
Niet ingelogd
Hallo Jan,

Mijn naam is Zeb en ik studeer aan de Hogeschool Inholland Ik zit in het tweede jaar van de opleiding Landscape & Environment Management. Ik ben lid bij Navigators Delft en zoek een kamer. Zou ik een keertje langs kunnen komen om de kamer te bekijken? Ik hoor graag van jullie.

Groeten, Zeb

bewerkt door

Openbaar forum Voor iedereen leesbaar, doorzoekbaar door zoekmachines.
Zet [prive] en [/prive] om uw persoonlijke contactgegevens in het bericht.
Hier kunt u een bericht toevoegen aan het forum. Het zal echter niet direct zichtbaar worden, maar éérst door de PubCie worden goedgekeurd. Het vermelden van uw e-mailadres is verplicht.
Niet ingelogd