[Aangeboden] Huis in Den Haag voor 5 personen

Ama. Van Doorn
Mooie Civitas,

Vorige week woensdag kreeg ik het volgende bericht:

Als oud werktuigbouwkunde T.U. Delft student draag ik een warm hart toe aan het Delftse studenten leven. Onlangs heb ik een pand aangeschaft in hartje centrum van Den Haag. Het staat op kamernet, maar eigenlijk vind ik het leuker als er studenten uit Delft gaan wonen. Nu weet ik dat de woning nood hoog is in Delft en dat veel studenten een huis zoeken via de studenten verenigen. Vandaar een mail naar jullie, mogelijk is het wat voor jullie leden. Ik zal het in het kort samenvatten, uitgebreide beschrijving is te vinden via de meegestuurde link.

Het gaat om een groot herenhuis (158 m2) van 3 verdiepingen met 5 ruime slaapkamers. Verder heeft het 2 net gerenoveerde badkamers (1 met bad), een dakterras en een grote gemeenschappelijke ruimte. Locatie is Herenstraat 16a, wat recht naast het Plein is (waarschijnlijk welbekend bij jullie).

Er kunnen maximaal 5 huurders in. Aangezien ik zelf weet hoe leuk het is om met een groep vrienden te wonen, wil ik het pand verhuren als geheel en dus niet lossen kamers. De bewoners mogen zelf weten hoe dit verder verdeeld wordt, iedereen komt gewoon op het huurcontract en kan ingeschreven staan.

Het pand wordt gestoffeerd verhuurd voor een totaal van 3000 euro/maand excl.

Met vriendelijke groet,

https://kamernet.nl/huren/appartement-den-haag/herenstraat/appartement-1758686
Openbaar forum Voor iedereen leesbaar, doorzoekbaar door zoekmachines.
Zet [prive] en [/prive] om uw persoonlijke contactgegevens in het bericht.
Hier kunt u een bericht toevoegen aan het forum. Het zal echter niet direct zichtbaar worden, maar éérst door de PubCie worden goedgekeurd. Het vermelden van uw e-mailadres is verplicht.
Niet ingelogd