Live it! 2020 - Under Construction

Ama. Weijts
Hee lieve leden, Noah,

Super nieuws: de Live it! staat weer voor de deur!
Tijdens het hemelvaartsweekend, 20-23 mei, zijn we welkom op de Betteld.
Dit jaar valt het weekend onder het thema "Under Construction - breaking walls, building relationships"

Over het thema...
Ken je dat? Je wordt teleurgesteld door iemand en vertrouwt die persoon niet meer. Iemand doet je pijn en je gaat hem uit de weg. Misschien probeer jij je op een andere manier te beschermen. Iedereen bouwt beschermende muren om zich heen tegen pijn, teleurstelling, bedrog. Logisch ook.
Maar zijn die muren naast bescherming, niet net zo goed obstakels? Weerhouden ze je wel eens van het herstellen of opbouwen van relaties? Met anderen en met God?
Laten we samen die muren afbreken! Tijdens de Live it! gaan we leren, luisteren en beleven hoe we op een goede manier onze obstakels kunnen wegnemen
Ken je het liedje nog? Is je deur nog op slot? Doe ‘m open voor God…

Ontzettend interessant dus!
Ben jij erbij? Vanaf de kleine prijs €77,- kan jij het hele weekend meepakken. Wil je luxer slapen dan in je eigen tentje ben je €85,- of €95,- kwijt voor de slaapzaal of herberg.

En ga je voor de eerste keer mee? Dan krijg je vanuit IFES €10,- korting op die prijs!
Meld je aan via liveit.ifes.nl

Je kan je hieronder inketzen. Vergeet niet de conferentietijgers aan te spreken als je nog twijfelt, want die zitten bordevol mooie verhalen!
Meer vragen over de inhoud van de conferentie? Spreek vooral am. Nederveen, am. Kanis of mijzelf aan!

We zien je daar!

Groetjes,
de Live it!-cie

TLNG Live it 2020 - Under construction, aanmelden via liveit.ifes.nl

bewerkt door : linkjes werkten niet volgens Tim
bewerkt door
Am. Nederveen
Let erop dat je je naast dat je je inketzt in de ketzer ook aanmeldt via de Live it! stek!
Ama. Golverdingen
Jaa, IFES conferenties, ik ben enthousiast!

Dit soort conferenties passen eerlijk gezegd niet bij iedereen, maar als je nog nooit geweest bent ga dan in ieder geval een keer mee!

In mijn eerstejaar was ik nog nooit naar een conferentie geweest en dacht ook niet dat het iets voor mij was.
Op aandringen van mensen om me heen toch meegegaan en daar werd ik echt verrast over hoe dicht een conferentie je bij God brengt, hoeveel je kunt leren als je er open voor staat en hoeveel toffe mensen (C.S.R./niet-C.S.R.) je leert kennen. Ik heb de IFES conferenties daarna ook niet meer overgeslagen.

Twijfel je? In het beste geval heb je 4 dagen waar je dichter bij God komt en in het slechtste geval, als dit soort conferenties je echt niet blijken aantespreken, heb je een paar dagen om te chillen en borrelen met C.S.R.-ers of lekker te wandelen in de omgeving van de Betteld. Ga in ieder geval een keertje mee in je Civitas tijd!

Hee ama. Fiscus, is er nog een bijdrage vanuit C.S.R. voor alle deelnemers?
Ama. Van Winkoop
Citaat van 1509:
Hee ama. Fiscus, is er nog een bijdrage vanuit C.S.R. voor alle deelnemers?

Die is er zeker! Als u naar de Live-It! gaat krijgt u van C.S.R. een bijdrage van maarliefst €7,50. Deze zal na de conferentie op uw rekening verschijnen wanneer u zich in de ketzer heeft in geketzt en de conferentie bezocht heeft.

Dat betekent dus dat de basisprijs van de conferentie voor u als C.S.R. lid niet €77, maar €69,50 is!

bewerkt door
Am. Nederveen
Beste Live it!-ganger,

Deze tijden zijn ontzettend hectisch geweest en hebben veel onzekerheid met zich meegebracht voor ons allen. De afgelopen weken hebben wij nauwlettend de ontwikkelingen rondom het coronavirus gevolgd met het oog op de Live it! eind mei. In goed overleg met de Betteld zijn we tot onze grote teleurstelling tot de conclusie gekomen dat de Live it! 2020 niet door kan gaan.

De Live it! had als thema Under Construction – breaking walls, building relationships. Juist in deze tijd van ‘social distancing’ zijn fundamentele relaties actueler dan ooit. We worden stilgezet bij de waarde van echt contact en zijn zoekende naar manieren om dit in te vullen. Het is daarom ontzettend waardevol om alsnog aandacht te geven aan dit actuele onderwerp.

Dit zal gaan gebeuren op een conferentie van 4 t/m 6 september: de Connect it! We zullen de allermooiste elementen uit de Live it! én de Read it!, waaronder dus ook de toerusting van kringleiders, combineren tot de mooiste IFES-conferentie die ooit in elkaar is gezet. Zet deze data alvast in je agenda! Meer informatie zal snel volgen.

Als commissie gaan we met veel enthousiasme door en kijken we uit naar wat God gaat doen. We bidden om Zijn aanwezigheid in deze tijd en in de voorbereidingen en hopen dat jij je hierbij aansluit.

Veel liefs, gezondheid en zegen gewenst namens de Live it!-cie
Openbaar forum Voor iedereen leesbaar, doorzoekbaar door zoekmachines.
Markeer uw persoonlijke contactgegevens in het bericht met .
Hier kunt u een bericht toevoegen aan het forum. Het zal echter niet direct zichtbaar worden, maar éérst door de PubCie worden goedgekeurd. Het vermelden van uw e-mailadres is verplicht.
Niet ingelogd