Een kamer gezocht

Niet ingelogd
Hoi allemaal,

Dit jaar hoop ik mijn vwo diploma te halen en daarna vanaf september Technische Bestuurskunde in Delft te gaan studeren. Ook wil ik graag lid worden bij het CSR. Omdat ik in Zeeland woon, is heen en weer reizen geen optie en daarom zoek ik een kamer in Delft. Kan iemand mij hiermee helpen?

Groetjes,

Gerlieze

bewerkt door

Am. Meerman
Hey Gerlieze,

Ten eerste veel succes met je diploma halen! Als mede-Zeeuw begrijp ik heel goed dat een kamer in het mooie Delft inderdaad wel een beetje een noodzakelijkheid is. Ik raad daarom aan deze website een beetje in de gaten te houden zeker als de zomer nadert, aangezien het nu misschien wat vroeg is om een kamer in Delft te betrekken. Vaak zijn er richting of in de zomervakantie, voor de universiteit in juli ergens, vaak wel kamers vrijgekomen in "C.S.R. huizen". Die zijn vaak op zoek naar nieuwe studenten om de oude, die hoogstwaarschijnlijk ofwel afgestudeert zijn ofwel getrouwd zijn ;) en daarom hun studentenkamer hebben verlaten, te vervangen. Die kun je dan gewoon een mailtje of een appje sturen want bij het aanbieden van een kamer op deze site laten ze vaak ook contactgegevens achter. In elk geval dus ook succes met het vinden van een kamer, maar dat is bij de meesten wel goed gekomen daar C.S.R. relatief veel huizen/kamers 'heeft'. Eventueel kun je tzt ook gewoon opnieuw een berichtje plaatsen.

Met vriendelijke groeten,

Amice Meerman

bewerkt door
Niet ingelogd
Hallo Amice,

Heel erg bedankt voor je reactie. Hier heb ik zeker wat aan. Ik zal de site goed in de gaten houden en rond juli extra goed opletten.

Groetjes,

Gerlieze

bewerkt door

Openbaar forum Voor iedereen leesbaar, doorzoekbaar door zoekmachines.
Zet [prive] en [/prive] om uw persoonlijke contactgegevens in het bericht.
Hier kunt u een bericht toevoegen aan het forum. Het zal echter niet direct zichtbaar worden, maar éérst door de PubCie worden goedgekeurd. Het vermelden van uw e-mailadres is verplicht.
Niet ingelogd