Kamer vrij in het Café

Ama. Van Andel
Lieve leden,

Bent u de vier muren van uw kamer ook al zat? Geen nood, wij bieden u nieuwe muren om tegenaan te kijken!

Vanaf begin mei komt er een kamer vrij in ons café en daarom zijn we op zoek naar een tapsjaarsch nieuwe HJ! Het gaat om een permanente kamer in een klein en gezellig huis van 3. We vinden het gezellig om samen te eten, bij te kletsen aan de bar of samen film te kijken op de beamer. En met jou erbij kunnen we bovendien een C.S.R.-woonoord of zelfs -huis worden!

We wonen in een flat op ongeveer 10 minuutjes fietsen van de TU, het station, het centrum en ons geliefde Confide, al doet dat er voorlopig allemaal niet zoveel toe. De echte bonus: volgens menigeen zorgverzekeraar is het dichtstbijzijnde ziekenhuis 0 meter, wat best nog eens gunstig kan zijn in deze tijden.
We delen een GR met een bar en geluidsinstallatie, een keuken met een vaatwasser, een badkamer, een balkon op het zuidwesten en een fietsenberging onderaan de flat. Je kamer is 18 m2 en kost ongeveer €380,- per maand + €30,- gwl en internet.

Hier nog wat foto's voor de liefhebber:

Ben je enthousiast geworden en zou je ook wel deel willen uitmaken van onze hechte huisband? Stuur ons snel een berichtje!

Liefs,

Ted en Freek (Klarinda en Sasja)

P.s. We huren van DUWO dus je moet studeren (of na de zomer gaan studeren) in regio Haaglanden.
Niet ingelogd
Hoi hoi!

Heb net een berichtje geplaatst dat ik op zoek ben naar een kamer, erg leuk! Nu ik het doorlees wordt ik gelijk enthousiast! Daarom zou ik graag een keertje langs willen komen om kennis te maken en de kamer komen te bezichtigen. Ik hoor graag of dat kan!

Groetjes Noëlle

bewerkt door : Achternaam privé

Niet ingelogd
Hee hoi!

Volgend jaar ga ik studeren in Delft en na het lezen van het berichtje lijkt het me erg leuk om deel van dit huis uit te maken!
CSR heeft ook mijn belangstelling dus dat zou mooi uitkomen :)
Is het mogelijk om een keer langs te komen in het 'cafe' en kennis te maken?

Ik hoop van jullie te horen,
Groetjes Alene

Openbaar forum Voor iedereen leesbaar, doorzoekbaar door zoekmachines.
Zet [prive] en [/prive] om uw persoonlijke contactgegevens in het bericht.
Hier kunt u een bericht toevoegen aan het forum. Het zal echter niet direct zichtbaar worden, maar éérst door de PubCie worden goedgekeurd. Het vermelden van uw e-mailadres is verplicht.
Niet ingelogd